grubasek

czwartek, 28 grudnia 2017

tak pstrokato, kolorowo do Ani


halo, halo!

Przedostatnia karteczka do Ani - kurczaczek w koszyczku.

Pewnie zauważycie, że kolorowanie jest...inne. To kredki. Niestety moja skromna paczuszka 24 kolorów nie jest w stanie zaspokoić elementarnych potrzeb początkującego rysownika- stąd jest jak jest ;-D


Nastawcie się więc na pstrokaciznę i ...mulatki ;-D

Ostatnia karteczka - tym razem promarkery i copiki- na szybko :-)- prezenty pod choinką



Zabawa TUTAJ


 i colage


Aniu, dziękuję serdecznie za całoroczną zabawę!!!

===============================================================


Kochane! Jeszcze raz z całego serca dziękuję za cudowne xxx zawieszki- melduję, że malutka choineczka w 3/4 ubrana!


A dziś doszedł taki cudak od Małgosi(co ja się nie nazachwycałam tym liskiem na Gosi blogu ;-))


Jeśli któraś z Was miałaby jeszcze ochotę wspomóc moją przyszłoroczną choineczkę, to ja bardzo chętna! A przy okazji bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie imieninowe podarunki , w tym stempelki!!!!:-D

Buziam, życząc udanego dnia!

PS Dziś przyszło 8 kartek od was!Ale radocha!

19 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z kredkami ,to nie akwarelki ? Fantastyczne kartki na ostatnie wyzwanie u Ani ,ja właśnie nad nimi pracuję .Te prezenciki pod choinką oglądam na żywo ,dziękuję pięknie za karteczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, a choinka cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ja chętna wspomóc twoją choinkę Ewcia, nawet wzorki podrukowąłm i wykrojniczki bombek zakupiłam :), dziewczynka ślicznie pokolorowana, mnie kuszą pisaczki akwarelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki :)
    Choineczka miodzio!!!! A lisek... Ty wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Świetnie pokolorowałaś ten wielkanocny stempelek, Ewciu.
    Zawieszkowa choineczka cieszy oczko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna magnolia:) A choineczka przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki śliczne. Choinka uroczo się prezentuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu pięknie dziękuję za udział we wspólnym kartkowaniu, było mi bardzo miło gościć Cię u siebie. Twoje kartki zawsze mnie zachwycały , bez względu na to czym kolorowane i tak są jedyne i niepowtarzalne. Tak jak i te grudniowe małe dzieła sztuki.
    Zawieszki dla Ciebie już się wyszywają :-)dolecą pewnie w prezencie urodzinowym :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś choineczka cudna, kolejne zawieszki powstaną i przybedą do Ciebie w swoim czasie :) a karteczki niezależnie czym kolorujesz, sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty kolorujesz! Pięknie!
    Nawet kredki ślicznie wyglądają (a myślałam, że tylko promarkerami można się tak bawić). Śliczne te krzyżykowe zawieszki!
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Hubciu!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak jest ślicznie;) Ja Twoje karteczki trzymam w przydasiach pod ręką, wpatruję się i podziwiam jak potrafisz kolorować. Może kiedyś wezmę się za promarkery i będę się wzorować. Na razie nieśmiało koloruję kredkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne śliczne karteczki. A choineczka jak pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Twoje kolorowane karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki są prześliczne:) ta z choineczką bardzo pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki cudne! Też nam tyle kolorów kredek ale mi to tak ładnie nie wychodzi jak Tobie :*
    Choinka prezentuje się wspaniale!
    Dziękuję Kochana za kartkę :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorowe kartki. Uff cieszę się,że przesyłka na miejscu. Lisek to była nasza mała tajemnica z Ulą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu! Cudowne kolorowe karteczki, A choineczka pięknie się prezentuje - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!!
    Ps. Dotarła do mnie wreszcie karteczka... doleciały także papugi - Ogromnie DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń