grubasek

środa, 27 grudnia 2017

Tak po świętach


Obżartswo!
Kolędy! 
Czytanie książki(Bożenko, czytam drugi tom ;-D)

Serdecznie dziękuję jeszcze raz za wszystkie spływające nadal życzenia! Moje chyba nie podochodziły- wysłałam ok. 40, więc poszły zwykłymi listami. Mam nadzieję, że dojdą!

Po powrocie zamierzam ogarnąć zaległości rękodzielnicze, bo o tych z pracy nie chcę na razie myśleć:-)

Wrzucam maleńkie karteczki , na których wykorzystałam grafiki od Papierowego potwora TU i TU


Karteczki lecą do Inki TUTAJ i tym samym zrobiłam wszystkie 12 etapów:-)

Mam jeszcze coś świątecznego do pokazania- jeszcze się odezwę:-)

Buziam!


15 komentarzy:

  1. Do mnie dzisiaj dotarla od Ciebie kartka, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się czyta? może kiedyś pożyczę?

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kartki :) dziękuję za cudną karteczkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to ładnie brzmi, 12 etapów, szmat czasu i wysiłku comiesięcznego! troszkę odpoczynku się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne maluchy i takie "inne":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie dzisiaj dotarła;) Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie też dzisiaj dotarła, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Piękne są te maluszki, Ta z choinką bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne maluszki, Ewci. Do mnie doszła dzisiaj. Mam nadzieję, że i moja dotarła bez przeszkód.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super maleństwa Ewuniu :) A kartki może jeszcze podochodzą, ja dziś dostałam ich aż 8 i jeszcze jakieś są do odebrania na poczcie, więc nic się nie martw i Twoje dojdą. Ja juz to cudo od Ciebie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne maluszki, dziękuję za jednego :-)

    OdpowiedzUsuń