grubasek

piątek, 29 grudnia 2017

Świątecznie dla Papierowego POtwora

Witajcie!
W tym miesiącu inspiracja oczywiście świąteczna. Choć styl vintage to nie moja bajka, jednak postanowiłam spróbować. Wykorzystałam mój ulubiony digis od Papierowego POtwora .







Karteczka bardzo lśni, świeci się za sprawą embossingu, złotego pisaka i brokatu, jednak na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić. Mam nadzieję, że wpisałam się tą pracą w styl vintage.

Aniołka posyłam TUTAJ


Pozdrawiam cieplutko!

15 komentarzy:

  1. cudns, na źywo jeszcze cudniejsza i do tego moja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, taka trochę intrygująca i nieoczywista. Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bardzo! Jest taka inna :) śliczna jest Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Bardzo Ślicznie Ci Wyszła ta karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze i nie czujesz sie w tym stylu swietnie ale karteczka jest przepiękna! A ten anioł cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie ogarniam tego stylu ,ale anioł bardzo mnie zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i klimatyczna...cudo jak zawsze!
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, świetne się odnalazłaś w stylu vintage. Ten anioł naprawdę robi wrażenie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! Boska kartka! I taka inna niż zawsze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jest piękna! Witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń