grubasek

poniedziałek, 11 grudnia 2017

a dziś biżut


Uwielbiam kamienie- naturalne, syntetyczne plus jakieś koraliki. Zawsze wychodzą potem jakieś udziwnione naszyjniki :-)
W weekend powstał taki


Jak tam Wasz świąteczno-rękodzielniczy rozgardiasz? U mnie bałagan w domu- chęci są, nawet czasu trochę, ale siły brak. POza tym, mam trochę rzeczy szkolnych do sprawdzania, więc się nie nudzę:-) Aaaa...i gazetkę szkolną składałam- kupa czasu!  Jeszcze jakieś karteczki, trochę biżu...coś tam do pokazania będzie. 

Pozdrawiam Was cieplutko, trochę zaglądam do Was, ale, jak się dziś okazało, ominęłam sporo pięknych prac w Waszych postach.....Może w święta nadrobię?

Buziam!

13 komentarzy:

  1. Ewuniu! Wspaniałe i Oryginalne koraliki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozgardiasz świąteczny jest nie do okiełznania...po świętach niestety nie minie...piękny naszyjnik, ja również lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz roboty do ogarnięcia, u mnie totalny brak energii i jeszcze większy brak czasu ,a tyle projektów po głowie chodzi.
    Niecierpliwie czekam na kolejne Twoje prace. Jak dla mnie naszyjnik super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny naszyjnik :) Śliczne koraliki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, ja tam rozgardiaszem sie nie przejmuje no on jest i juz! :) ale pieczemy pierniki Hihi:) a kamyczki fajnie skrecilas Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mówiłam już, ze uwielbiam Twoje bizuty? ;) masz niesamowity zmysł łączenia korali w taki sposób, ze zawsze tworzą harmonijną całość :)
    Te wyglądają bosko, i tak... letnio? Zatesknilam za latem :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki :) Ewuś ...a wiesz tak mi smutno a tu ni ma Henia ...co się z biedakiem dzieje???

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały naszyjnik, te kamienie są naprawdę niezwykłe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny biżut, taki nowoczesny, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też kocham takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń