grubasek

środa, 6 grudnia 2017

halo, halo, tu pani angina!

Witajcie!

Zmogło mnie. Trzy przeziębienia przechodzone, czwratego nie dało juz rady.  Dziś już w miarę ok, ale gardło tak bardzo bolało- drugi raz  w życiu. W poniedziałek naszykowałam sobie digisków i odbitek do kolorowania, ale nie ruszyłam nawet.... Za to we wtorek w łóżku "dziergałam" biżuty. Przyszły zamówione jedwabne kawałeczki sari i powstała hmmm...oryginalna biżuteria:-) Chcecie zobaczyć?

Dziś wrzucam 2 karteczki, zrobione chwilę temu.

Pierwsza taka nietypowa, bardzo prosta, ze stempelkiem Agaterii- prezentem od mojej Bożki mam_i_ja



Na stempelku pojawiła się jemioła, więc zgłaszam ją do Uleńki K.- styczeń z jemiołą TUTAJ

Druga- też zwyklak




Zmykam i buziam!

PS Przepraszam wszystkich, którzy na coś czekają...jeszcze chwilka:-(

18 komentarzy:

  1. Piękne karteczki zrobiłaś mimo bolacego gardełka 🙂
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Świąt bedziesz zdrowa jak rybka :) Karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś te zwyklaki sa swietne!!! I ten aniołek z jemuola uroczy :) i zdrowka Ewus zycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki urocze. Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki fajniutkie. A Tobie Ewunia zdrówka życzę no i czekam na te biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to zdrówka życzę :*
    Karteczki śliczne :* Biżuty wiadomo, że chcemy zobaczyć :) tym bardziej z sari bo to bardzo ciekawy materiał :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Skądś to znam. Ważne że już zaczyna być lepiej. Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! A zdrowie najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Zdrówka Ci Życzę, A Karteczki Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki:) Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka :-) Karteczki jak zawsze piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, nawet choroba nie przeszkadza Ci być mistrzynią stempelków. Wracaj szybko do zdrowia, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu zdrowia dla Ciebie 😚 a kartki takie słodkie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś - zdrówka Kochana):
    Ty to nawet chora a będziesz tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń