grubasek

niedziela, 17 grudnia 2017

a jednak mam marzenie....

Ostatnio tak rozmawiałam z koleżanką, że z wiekiem to coraz mniej mam jakichś potrzeb. Oczywiście nie mówię o rękodziele, bo tu marzeń to jest co niemiara od stempelka agaterii za kilkanaście złotych po kredki czy copiki za ponad 2000(to oczywiście pozostaje w sferze marzeń) :-).

Ale nie bardzo mam jakieś marzenia odnośnie chęci posiadania, raczej wszystko, o czym myślę, to po prostu konieczność lub udogodnienie życia.

Aż do wczoraj......kiedy to zobaczyłam choinkę MAŁGOSI z Magicznego świata krzyżyków.




I pyknęło- mam marzenie! Mam giga_zachciankę!!! Taką choinkę za rok!!!! Choćby w miniaturze!

Kochane!!! Jeśli któraś chciałaby mi zrobić mega niespodziankę, to bardzo proszę , przyślijcie mi taką krzyżykową zawieszkę!!!
Nawet są okazje, bo i imieniny, i urodziny ;-D, ale w sumie, znając Wasze chęci, to pewnie i tak zrobiłybyście nawet bez okazji.

Znalazłam w swoich zasobach takie cudeńka

od Ulci


                                                od kgosi?



i zobaczcie - ile cudeniek na kartkach od Was, ale tu nie bardzo mam serce je niszczyć :-(



Właściwie 4 zawieszki już są:-)

Mam nadzieję, że któraś się włączy w akcję:-)

Ale kochane, bez spiny, ja też bym najchętniej uczestniczyła we wszystkich proponowanych przez Was akcjach, ale jest to po prostu niemożliwe!

Buziam!

PS Mogą być używane :-)



19 komentarzy:

  1. Cieszę się,że spodobała Ci się moja choineczka. Kochana życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń. A znając dziewczyny będziesz miała piękną pełną ręcznie robionych ozdób choinkę w przyszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wiesz... ja już pakuję kopertę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o... i dopiero teraz dojrzałam ptaszęta ode mnie ;) jak nic przerobimy jak się spotkamy :)

      Usuń
  3. marzenia się spełniają.............

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta choinka, rozumiem, że urzekła;) Niestety nie moja dziedzina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu marzenia trzeba spełniać, moja kartkę możesz spoko przerobić na zawieszkę , będzie mi bardzo miło jak zawiśnie na Twojej przyszłorocznej choince :-) Oczywiście ja lubię spełniać marzenia więc oczekuj coś do Ciebie jeszcze przyleci :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja spakuje jutro Hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Życzę Ci żeby Twoje marzenie się spełniło,Choinka naprawdę piękna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Marz, marz to na pewno się spełni i w przyszłym roku będziesz miała choinkę jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś Dziewczyny sie postarają, ja niestety nie lubię haftować,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Do urodzin pewnie nie zdążę... ale coś na pewno przyleci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, niestety ja Cię nie wesprę, bom nie krzyżykowa. Ale na pewno dziewczyny dadzą z siebie wszystko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo mam nadzieję że spełni się Twoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i czemu dopiero dziś przeczytałam Twojego posta??
    Ale marzenia się spełniają więc marz, marz...
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś marzenie by moja choinka była cała biała w śnieżynkach i w gwiazdkach, troszkę to trwało ale marzenie spełniłam ;-)
    Gdzieś przeczytałam,że marzenia się same nie spełniają, marzenia trzeba spełniać;-)
    Potrzebny tylko adres pocztowy - b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty spryciulo ;).

    Nie dziwię Ci się, bo choinka Małgosi jest cudna :).

    Myślę, że przy okazji mojej zabawy wiatr "wrzuci" coś do Twojej skrzynki :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia, twoje marzenie spełnię po nowym roku. Czasowo migrowałam 😀Będziesz miała na przyszły rok

    OdpowiedzUsuń