grubasek

wtorek, 18 lipca 2017

Tylko szczegółowy regulamin wyzwania



Regulamin wyzwania

1.   Możecie zgłaszać dowolną liczbę prac, pod warunkiem, że użyjecie wyznaczonych na dane wyzwanie digisków.
Digiski można dowolnie mieszać i łączyć. 

Kod promocyjny dla wszystkich czytelników mojego bloga:





2.    W poście zamieszczacie informacje o udziale w wyzwaniu i banerek na aktualne wyzwanie. Bardzo proszę, aby był to wyłącznie post wyzwaniowy. Na adres zwolkowa@poczta.onet.pl  wysyłacie mi LINK do Waszego posta- a ja umieszczę zdjęcie waszej pracy u siebie :-D.

3.     Praca może być zgłoszona na inne wyzwania.

4.    Czas trwania wyzwania zostanie podany przy konkretnym wyzwaniu.

5. Jury wybierze jedną pracę, której autor 
   za zajęcie I miejsca w wyzwaniu otrzyma nagrodę: 

Bon na 40zł na wszystkie produkty z kategorii "Grafiki do wydrukowania" (zajrzyjcie , jakie cudne rzeczy TUTAJ)




oraz banerek zwycięzcy :)

Jury przyzna również dodatkową nagrodę(Pan R.), a będzie to bon na 10zł na wszystkie produkty z kategorii "Grafiki do wydrukowania"do wydania w sklepiku „Papierowy potwór”.



Nagrodę sponsoruje sklep "Papierowy potwór"


6.Wyniki zostaną ogłoszone na blogu do kilku dni po zakończeniu wyzwania.

7. Dołączając do wyzwania, automatycznie wyrażacie zgodę na publikacje Waszych wyzwaniowych prac na blogu, stronie „Papierowy potwór” na facebooku TUTAJ  a najlepsze prace będą umieszczane w sklepiku „Papierowy potwór” przy konkretnym digisie jako przykładowe jego użycie wraz z podanymi przez Was danymi: imię, nazwisko lub pseudonim oraz adres bloga. (Kto ciekawy, niech zajrzy tutaj )
    
    Zapraszamy!


4 komentarze:

  1. Kurczę, chciałam wziąć udział, ale nie da się zapłacić. Klikam na swój bank i nic się nie dzieje. ;( Co mam teraz zrobić? Help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, jeśli Ci się spieszy, napisz na fejsie do papierowego potwora.Jak coś, będę w sobotę i ze wszystkim pomogę😁

      Usuń
  2. Ech, a ja dopiero dzisiaj zakupiłam, czekam teraz na emaila z plikiem, zdążę z pracą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wyjeżdżam na weekend, więc do poniedziałku jest czas :-D

      Usuń