grubasek

sobota, 29 lipca 2017

Oj, to było wyzwanie!


Jak dotąd to było chyba najbardziej zakręcone wyzwanie! ;-D
Biżuteria z papieru do scrapbookingu!!!
Szczerze mówiąc, miałam odpuścić to wyzwanie,ale:
- nie poddaję się tak łatwo
- sama wiem, jak to jest, jak mało osób bierze udział w przygotowanym przez siebie wyzwaniu i jak bardzo cieszy każde zgłoszenie :-D
- uwielbiam wyzwania :-D

Od razu wiedziałam, który papier pójdzie do obróbki.



Powycinałam, posklejałam, porobiłam dziurki- zaklajstrowałam lakierem a potem cracle.
Jak wam się podoba moja maszynka do suszenia? ;-D



Kolorystyczna próba rzemieni - udana- i jedziemy z kółami:-D



Uwaga, uwaga!



I najważniejszy punk programu- ha ha ha



I co??? Nie jest taki zły, prawda?

Naszyjnik zrobiony na wyzwanie DIY


Buziam!

26 komentarzy:

  1. Wow ! fantastyczny :) zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały naszyjnik!!! Dobrze jest czasem się przemóc i zrobić coś, czego jeszcze nie robiłyśmy:)Efekt fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, super jest!! Piękny, owocowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! Pomysł rewelacyjny, wykonanie mistrzowskie.
    Latem na szyję, zimą... do wigilijnego kompociku z suszu:DDD
    Żart oczywiście. Pozdrawiam Hubci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa biżuteria. Gratuluje pomysłu. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha fantastyczny!!! Zdolna z Ciebie kobitka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój pomysł jest niezwykły, bardzo kreatywny - powstał piękny, letni soczysty naszyjnik, i jak pięknie w nim wyglądasz - BRAWO!!! - jestem pełna podziwu! Dziękuję że podjęłaś się wyzwania właśnie techniką scrapową - niewiele osób robi biżuterię z papieru, ja uważam że jest niezwykle oryginalna i warto spróbować :-) Dziękuję bardzo że skorzystałaś z mojej sugestii i zdecydowałaś się tym razem na tak oryginalną formę - bardzo to doceniam. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu oraz powodzenia w wyzwaniu. Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  8. Na każdy temat Ewuniu potrafisz coś zrobić, taka jesteś niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no chyba mnie zatkało!!!
    ale świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest świetny. A z Ciebie piękna kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na naszyjnik z wycinanki powalił mnie na kolana. Jesteś bardzo kreatywną osobą, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale to wszystko wygląda pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu! Kopalnio pomysłów, Jesteś niesamowita, A naszyjnik rewelacyjny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezły ? On jest fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia...no, no....ale czaderski ten naszyjnik. Ty masz kobieto głowę pełną pomysłów:)
    A buźkę to mas zawsze tak radosną na fotkach, że super się Ciebie ogląda:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, proszę, jak pomysłowo, naszyjnik świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. no,no takiego naszyjnika to jeszcze nie widziałam ;) no a w biżuterii przecież siedzę po uszy :D pozdrawiam i podziwiam pomysł i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu, Ty to potrafisz wyjątkowo zaczarować biżuterię! W życiu bym nie powiedziała, że z papieru można zrobić taki piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu wyglądasz super w naszyjniku czy bez :-)
    Ale przyznają jak pokazałaś etapy tworzenia nie spodziewałam się takiego efektu. Jak dla mnie bomba !
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny pomysł na letni naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń