grubasek

poniedziałek, 3 lipca 2017

taka nie moja do Inki


dziwna karteczka- stempelka nie ma? ;-D



Pamiętacie finał mojej wielkanocnej zabawy? Formuła dokładnie taka sama- przepis na kartkę- i zapewne pamiętacie, jak ciężko było to "upiec". Dlatego wyszła taka i innej nie będzie ;-D

Przepis od Inki

Oto przepis na czerwiec:
3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)
a zabawa tutaj

Buziaki!

19 komentarzy:

  1. Tradycyjnie i zimowo. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zakalca nie widzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) mój zakalec też objawi się za chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wypiek powstał. Chociaż fakt - kartka bez stempla nie kojarzy się z Tobą:)
    Buziaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu! Może i nie Twoja, Ale jest piękna - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Upiekłaś fajną karteczkę :) Ważne że nie wyszedł zakalec :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest nie marudź , piękne babeczka wyrosła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewunia, wspaniale sobie poradziłaś z przepisem ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bardzo fajna, można ją śmiało "zjeść" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slucznie jest, chociaz inaczej niż zwykle u Ciebie Ewuś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że powstała mając coś wspólnego z kuchnią ;)) kojarzy mi się z ceratką na stole! mnie się bardzo właśnie podoba! A że to jest trudne zadanie - teraz to też wiem ;)) tym bardziej cieszę się z każdej wypracowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka dziwna, jak dziwna - świetna jest:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne papiery :) Przepis też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedne z moich ulubionych papierów świątecznych Galerii. I ptaszek jest. Zgodna z przepisem. Wyszła ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to stempelka nie ma?! O_0
    znaczy poszłaś na łatwiznę... ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Stempelka nie ma, ale jest ptaszek. Kartka bardzo świąteczna i bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń