grubasek

środa, 19 lipca 2017

I jeszcze raz- bizu!


Nie mogę przestać mysleć o robieniu biżuterii
- tak, brakowało mi tego!

I choć poleciały hybrydy z kciuków- powstał kolejny komplecik!!!

Zabawa w DIY TUTAJ

Zdjęcia

proces twórczy- zdjęcia robione podczas zbliżającej się burzy- widać coś?


Ale tu już modelka na wybiegu czyli na balkonie ;-D





Ja się nie dziwię, że ludzie sobie robią selfie- ma się to nijak do rzeczywistości(w realu gruba beka z wielkim nosem ;-D)

Mam jeszcze pytanie: czy łańcuszki przy kolczykach to już nie za dużo?

Buziam!

24 komentarze:

  1. No proszę idziesz jak burza :) Piekne biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny i zgrabny komplecik biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. A wisior - łapacz cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiłaś mi ćwieka. ;) Bo mam dokładnie identyczne skrzydła, piórka, łapacz (tylko koraliki inne) z ali na podobne kolczyki. Łapacze przyszły dosłownie 2 dni temu. To teraz muszę coś innego wymyślić, kurczę blade ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, absolutnie się tym nie przejmuj! Moda to moda!
      Rób, będzie ciekawiej:-D

      Usuń
    2. Dzięki. ;) Dopiero zauważyłam, że moje kółeczka są chyba mniejsze - ja z nich chciałam robić kolczyki, a Ty masz wisiorek <3

      Usuń
  5. :) bardzo fajny komplecik:) jeżeli tylko lubisz takie dyndadełka to łańcuszków nie jest za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestawik. Wisior bajka, z kolczyków osobiście usunęłabym łańcuszek. Wydaje mi się,że bez niego wyglądałyby jeszcze fajniej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, Mistrzu drugiego planu ;) Pozdrawiam cieplutko i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, rewelacja. W tą grubą bekę nie wierzę. Ani w nos:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Śliczny komplecik - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. komplecik wyszedł idealnie, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria zachwyca oddzielnie i na Modelce :) A mistrzu drugiego planu... oskar! :D Nie łańcuszki to nie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER! Prześliczny komplet! Uwielbiam motyw skrzydeł, a co do łańcuszka przy kolczyka to jest super, dodaje pełności całej kompozycji, bo bez nich będzie taki długi łysy koralik ze skrzydełkiem. Dla mnie ok z łańcuszkiem. :)
    Dziękuje za udział w zabawie ZRÓB/ZAŁÓŻ/ZACHWYCAJ. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne i oba razem daja to cos!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny uskrzydlony komplet.
    I jaka modelka.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny komplet, zwłaszcza łapacz snów w roli wisiorka. Modelka też niczego sobie 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia, pięknie wyglądasz :) biżutki też super, cieszę się, że wracasz do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna Ty w cudnym komplecie na lato :*

    OdpowiedzUsuń