grubasek

wtorek, 18 lipca 2017

Potworne wyzwanie #1


Wasze prace:

1) Pasje Violi




2) Monika Kobus



3) Daga



4) Gosikowy Zakątek



5) Gosikowy Zakątek





6) Kulskowo... - Ula z córcią Izabelą:-D



7) Kulskowo....- Ulcia K.(To tylko okładka, a reszta na blogu Uli!)



8) Płonące motyle- Ania




9) Płonące motyle- Ania



10)Płonące motyle- Ania


11) Płonące motyle- Ania


12)  Płonące motyle- Ania


13)  Płonące motyle- Ania


14) Płonące motyle- Szymuś


15) Montownia 





16) Daga "P(o)tworki"



17) Ewinkowecięcie-gięcie



18) Handmade by Ranya



19) Agatka Baran





21) Agatka Baran -Karol


22) Tina J. Tinyhandmade 



Dziewuszki kochane!
Najpierw wstęp ;-D

To, że uwielbiam kolorować, zapewne wiecie, ale nie każda z was ma facebooka i wie, że uczestniczyłam tam w wielu wyzwaniach z digisami. Najczęściej były to digisy do kupienia, ale zawsze pojawiał się wtedy kupon promocyjny i z przyjemnością z tego korzystałam:-D. Niestety, ostatnio wiele z grup uległo zamknięciu. Z różnych powodów.
Brakowało mi takiej zabawy na polskich stronach. Substytutem były cudne digiski jednej z blogerek, ale brakowało mi WYZWANIA!
Dzięki mojej Bożce mam_i_ja los zetknął mnie z Olgą, włascicielką sklepu "Papierowy potwór", która od czasu do czasu tworzy digiski. Od zlecenia przeszło w pogaduszki, aż zrodził się w mojej głowie pomysł na to wyzwanie. Olga miała pewne obawy, czy zabawa wypali, więc trochę ją pomęczyłam ;-D.

Dlaczego o tym wyzwaniu marzyłam?
Znam niewiele osób, które kolorują digisy! 
Marzę o tym, aby zarazić kolorowaniem!!!
Nieważne: kredki, mazaki, farby, markery, tusze.....OBOJĘTNE!!!! Byle pokolorowane!!!
Nie ma, że nie umiem!!! 
Bez przesady- zwykłe kredki i próbujemy!!! 
Obiecuję, że jury weźmie pod uwagę nie tylko kunszt, ale i pomysł na wkomponowanie digiska !

No to pokrótce sprawa wygląda tak:


  • kupujemy digiska - wersja najtańsza 2zł, najdroższa - 9zł, ale.......



na hasło: kolorhubka, macie dodatkowo -20% czyli najtańsza wersja to 1,6 zł a najdroższa 7,2zł.

Do wyboru 3 digiski (REGULAMIN z linkami TUTAJ)








  • drukujemy w dowolnym rozmiarze i kolorujemy digiska, robimy pracę scrapową. Tworzymy posta i zamieszczamy banerek

  • Wysyłamy link do posta z pracą na mój adres: zwolkowa@poczta.onet.pl - prace będę zamieszczać tutaj i pojawią się na facebookowym fanpage "Papierowego potwora"
Uwaga- jeśli nie masz bloga, przyślij zdjęcie na podany wyżej adres email :-D.
  • Wyzwanie trwa do 18.08 i po tym terminie zostanie wyłoniony zwycięzca, który otrzyma

Dodatkowa nagroda to szczęśliwy numerek(każdy otrzyma swój zgodnie z kolejnością zgłoszeń) i nagroda


Uwaga- bon dotyczy wszystkiego, co znajduje się w dziale "Grafiki do wydrukowania" - spójrzcie tylko TUTAJ!!! To nie tylko digistemple, ale i papiery, tła, grafiki!
Nagrodę oczywiście sponsoruje "Papierowy potwór".

I jak? Są zainteresowani! Nie martwcie się, że nie kolorujecie
- czas zacząć!? ;-D

A tu moja praca, która oczywiście nie bierze udziału w zabawie







Mam nadzieję, że  rozkręcimy impezę :-D
Buziam!

20 komentarzy:

  1. Ewuniu kartka z syreną jest cudna, no teraz to ja na prawdę się w niej zakochałam i te kolory.... aż dech mi zaparło.
    I jak kochana zawsze w Twoich zabawach brałam udział, tak tym razem sobie odpuszczę, próbowałam kolorować, ale póki co stwierdziłam że to nie dla mnie. A uważam że nie ma sensu robić czegoś na siłę.
    Za to będę Wam mocno kibicować i podziwiać pracę innych zdolnych koleżanek, bo na pewno takie się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ja ja chętna oczywiście, wiadomo juz od dawna z Tobą Ewcia na koniec swiata, jutro wkleję banerek i dokonsm zakupu ;). Jak ja uwielbiam Twoje zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka super, pięknie pokolorowałaś tą syrenkę.
    Ja tym razem odpadam , niestety czas to u mnie ostatno towar deficytowy , nie wyrabiam już na zakrętach. Życzę udanej zabawy i będę tym razem tylko obserwatorem.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie dla mnie to ;) Ale chętnie pooglądam zmagania z kolorowaniem innych osób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś to ja melduję, że banerek powieszony a stemple zakupione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudna karteczka, syrena boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowanie i scrapuszko to nie moja bajka, ale Twoja kartka z syreną jest przepiękna 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma KennyK to trzeba sobie radzić ;-)
    Fajny pomysł. Śliczna syrenka. Banerek wieszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne! To zabieram się do roboty, mam nadzieję, że coś mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, ja koloruje! Tylko neta niet u mnie i bede mogła dołączyć dopiero po 20 sierpnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, do kiedy dałabys radę zrobić pracę? Bo pewnie cos akwarelkami bys strzeliła, prawda>?

      Usuń
    2. No po 20stym w chacie bede. Jestem u mamy na urlopie i żadnych farb i tuszy nie wzięłam.

      Usuń
  11. Sliczne kartki drogie Panie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niestety farby itp. nie lubią... Albo odwrotnie, nie umiem; mimo bardzo, bardzo wielu prób... nie umiem :/ Ale będę kibicować z lekką zazdrością :p Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń