grubasek

czwartek, 20 lipca 2017

Tutaj jest wszystko, co uwielbiam!

Witajcie!
Wrzucam dziś karteczkę, która od dawna chodziła mi po głowie. Właściwie za sprawą stempli firmy "Viva". 
Urzekła mnie paleta kolorystyczna w wyzwaniu Scrapkowa i to był impuls - wreszcie powstało!
Nawiązując do tytułu- distressy, stemple, embossing i emaliowe kropeczki- pełnia szczęścia!


Może i Wy się pobawicie?

Zabawa TUTAJ


Buziam upalnie i lecę jeszcze działać!

PS POmału kompletuję wszystko dla osób, którym OBIECAŁAM ;-D Po prostu chciałabym wysłać wsjo za jednym zamachem- ale praca posuwa się!!! ;-D

15 komentarzy:

  1. Śliczna :) Paleta nie dla mnie.... hehehe... a Twoja wersja mnie zachwyca :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca praca, Ewuś ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory prosto z palety, wspaniale :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Ten pędzel z którego wylatują motyle-ekstra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, wspaniała. Po prostu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te białe stempelki;)
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Karteczka Cudowna,Ale pomysł z motylkami Cudowny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest! To tło pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu, ale kolorowo :D trochę moje klimaty :D jest energiaaa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne kolory Ci wyszły 😃👏

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka, idealnie wykorzystana paleta!, dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na bogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekna, przepiękna kartka, super kurs, kwiaty są zachwycające, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa praca :)
    Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń