grubasek

czwartek, 21 listopada 2019

Trójka

Hejka, hejka!

Właśnie wstałam ;-/ 
Od 6 na nogach, bo szykowałam chłopaków do szkoły i pracy, ale nawet kawa nie pomogła i usnęłam. Mam nadzieję, że to jakieś przesilenie jesienno-zimowe(plus choroba na pewno) i wkrótce się skończy, bo tak dalej funkcjonować się nie da. Leżę w łóżku , ile wytrzymam, ale i tak dużo jak na mnie ;-D. W wyrku nie próżnuję, poprawiam nawet sprawdziany! Posklejałam też wreszcie naszykowane karteczki- prawie płaskie,małe, bez kolorowania z papierem digital od Janet.





Uwielbiam robić "trójki", bo pomysł jeden a prace trzy :-D

Buziaki! Miłego dnia!

17 komentarzy:

  1. Świetne świąteczne trio 😉
    Zdrówka 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne , no i zdrowia zyczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite trio, a moją faworytką jest karteczka z niebieskimi dodatkami. Zdrowiej Ewuniu. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki! Ta w środku jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo choroby kartki pięknie wyszły! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne trojaczki, Ewuniu. Ale jak to bez kolorowania? - a ta poinsecja na pierwsze z nich nie jest przez Ciebie pokolorowana?
    Typowy belfer - nawet w łóżku sprawdziany poprawia:)
    Zdrowiej, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kolorowe karteczki, wszystkie mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotki Ewciu, wykrojnik cudo :)zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No trojaczki pierwsza klasa! Bardzo mi sir podobaja i kolorystycznie i kompozycyjnie i w ogóle 😊 I zdrowka 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne są te karteczki szczególnie ta niebieska, ale jakoś tak jest że świąteczne niebieskie (zimowe) zawsze najbardziej w padają mi w oko :) I piękny masz ten wykrojnik. Kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne! Na tych bazach wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa cudne są te kartki , jedna w jedną. Świetny wykrojnik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały tercet, pięknie się prezentują!
    Trzymaj się ciepło i zdrowiej szybko Ewcia:))

    OdpowiedzUsuń