grubasek

niedziela, 24 listopada 2019

Coś jesiennego, coś innego.....

Witajcie!

Uwielbiam piękną, złotą jesień: spadające liście, porosty i mchy panoszące się po szykującym się do zimy lesie... Jeszcze przed chorobą zakosiłam z lasu obdarty kawał kory znaleziony na polanie.

Otrzymał drugie życie i swojego prywatnego Anioła Stróża!
To moja pierwsza tego typu praca, ale na pewno nie ostatnia!

naturalnie i mediowo




Mam nadzieję, że i Wam się spodoba!

Projekt zgłaszam na wyzwanie TUTAJ


Buziaki!


26 komentarzy:

  1. Wspaniała praca Ewuniu. Życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy się podoba???? Ja zwariowałam z zachwytu. Boski Anioł!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna anielska praca, cudnie na tej korze wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła praca! Bardzo mi się podoba :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu jesiennym bloga Kreatywnego Świata Paji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalnie i bardzo oryginalnie!!! Wielkie brawa dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od tej strony Cię nie znałam :-) Ewa jest super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, aż dech zapiera, prześlicznie. Widzę że druga Ewunia ujawniła taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana! jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja uważam, że ta praca jest niezwykła. Pełna ekspresji, zadumy...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna robota !!!:) masz talent Ewcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, zaskoczyłaś mnie - widzę, że różne talenty w Tobie drzemią. Anioł na korze jest niesamowity.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca :)
    Ewcia wyglądaj listonosza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....czyżby??????

      Usuń
  13. Piękna i niesamowita praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Łooo!!!! Zaniemówiłam.
    Szok i niedowierzanie...
    Cudo Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie! Prace z wykorzystaniem darów natury są bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż nie wiem co napisać, praca jest fantastyczna . po prostu zwala z nóg:)
    Więcej takich poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca. Interesująca, wzniosła i szlachetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjny pomysł, a anioł przecudowny <3 jak dla mnie w stylu Klimta :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń