grubasek

czwartek, 28 listopada 2019

Teepee

Witajcie, Kochani!

Nareszcie dokończyłam karteczkę do Ulci! Baaaardzo mi się podoba ta forma- zapamiętam ja na pewno!(mam naszykowane materiały na następną:-D

Najlepsze jest to, że gotowa była już wczoraj, ale nie chciałam robić wieczorem zdjęć, żeby było widać detale, brokat i klimat tej karteczki. I co? Przyszłam po pracy, położyłam się "na chwileczkę", a gdy się obudziłam- na dworze było czarno;-/.

Jest więc tak- kiepskie zdjęcia nieoddające uroku tej pracy.

Mały EDIT









Zabawa u Uli TUTAJ


Buziaki!


22 komentarze:

  1. Fajna karteczka.
    Lubię ten rodzaj kartki, wszyscy obdarowani byli zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się Ewuś i tak widać że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Forma tej kartki to strzał w dziesiątkę ... świetna jest Twoja kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna jest! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżne cudo.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny namiocik, wspaniała praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ozdobiłaś to tipi. Pięknie pokolorowany stempelek . Ja też mam takie "chwileczki". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ubrałaś tę karteczkę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka ona śliczna:) Pięknie Ci wyszła , taka delikatna i anielska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń