grubasek

niedziela, 17 listopada 2019

Trochę sypie

Hejka!

Trochę trwało, ale jest kolejna karteczka. BN, magnolia i śnieg :-D Podpatruję różne sposoby kolorowanie i dziś nie cieniowałam sukienki a raczej pocieniowałam różnymi odcieniami a cień zostawiłam ciemniejszy- ciekawie ;-D

Za dnia wygląda tak:



a wieczorem....



Karteczka zrobiona w kolorach niebieskim i brązowym plus oczywiście biel na wyzwanie na blogu magnolii.
nadal to nie magnoliowy styl, tylko taki mój, ale co tam ;-D

Wyzwanie TUTAJ


Buziaki!



23 komentarze:

  1. Wersja nocna REWELACJA!!! Dzienna też :-)Masz świetne pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna karteczka Ewuniu, a jeszcze jak się zaświeci wieczorem to same ach i och...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak super, ona świeci, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram szczękę z podłogi - nocna wersja REWELACJA !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała :) to podobne [prace robiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo...no to już naprawdę nie mogę się doczekać:-D U mnie powstaje jeszcze kilka, ale to tajemnica i pokazywac nie mogę:-(

      Usuń
  6. O ja pierdziu....matko kochana CUDO!!!! To ja się zapisze na kurs;) Ewus myśl...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaaa..... ale mega! Cudowna i zimowa i śnieżna i ....idealna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna,bajeczna karteczka,podświetlona wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie nadążam bo ciągle nowe karteczki u Ciebie. Kolejna śliczna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieczorowa taka romantyczna, a i dzienna zachwyca. Piękna kartka :) Pozdrawiam Hubciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !!! Cudo !!!
    Pięknie pokolorowałaś,ja tak nie umiem 😓 Całość prezentuje się rewelacyjnie. Buziam 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! uwielbiam te stempelki z dziewczynkami, mają takie mega słodkie te policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie sie bardzo ale to bardzo podoba! Rewelacyjna ! I kolorowanie i cała kompozycja , cud miod i .... Magnolia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna kartka.Cudowne obrazki i jaki blask od nie bije:)

    OdpowiedzUsuń