grubasek

wtorek, 19 listopada 2019

To było wyzwanie!

I na pewno nie zgadniecie jakie! ;-D

Musiałam dziś przygotować post inspiracyjny dla Korallo i Świrów Rękodzieła.(EDIT: Ula K. mnie pogoniła do roboty ;-D)  Co to za wyzwanie, zapytacie? Chciałam pokazać, jak wygląda włożona biżuteria i....musiałam się pomalować! Nie, żebym tego nie robiła, ale jak się leży w łóżku, to wiecie jak się wygląda. Poszły w ruch kosmetyki, odkryłam na nowo, że mam rzęsy.....;-D

Jak już był makijaż i powyjmowane biżuteryjne przydaśki, to i machnęłam coś dodatkowo :-D








I to tyle na dziś- lecę do wyra ;-/
Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Gdzie tam do wyra z takim makijażem :))) Kolczyki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki Ewuniu, śliczna Ty.:) Dbaj o siebie i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, Bosko Pani wygląda Pani Ewuniu!!! Zdrówka życzę, a kolczyki przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać Ewuniu choroba na Twój urok osobisty nijak nie wpłynęła, piękna jak zawsze :) A kolczyki super, podobaja mi się w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym tak wygladac w łóżku :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygladasz :) nie widac tej choroby w takim makijażu :) całuski i zdrowiej :)
    P.S. Powinnaś napisac jeszcze, że to ja Cię pogoniłam do napisania posta na Świry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak milion dolarów !!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne kolczyki :), a buziunia równie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w nich :)
    Piękny błękit:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na chora to wyglądasz niesamowicie! Co potrafią kosmetyki 👏 Brawa za swietna robota i frajdę przy tym Ewo bo widac ze sie swietnie bawiłaś 👍 I zdrowiej szybko 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale na chorą nie wyglądasz 😉 wręcz przeciwnie BOSKO 🥰
    Kolczyki fantastyczne!!! Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolczyki. Rzęsy też ( i brewki).
    Zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kolczyki, makijaż doskonały, a zdrowia życzę dużo i przesyłam moc serdeczności :*

    OdpowiedzUsuń