grubasek

czwartek, 2 listopada 2017

Złoci się, srebrzy się......ewinkowe cięcie-gięcie

...czyli 2 w 1!

Jestem w totalnym szoku po pierwszym wyzwaniu u Ewci -  te składaki nie są takie trudne!!! Jestem zachwycona zabawą, bo bez problemu, dzięki tłumaczeniom Ewci, robię udziwnione w formie karteczki. Jak wczoraj zobaczyłam nowe wyzwanie, aż mi się oczy zaświeciły(chyba nie mnie jednej!). A że na tapecie mam Inkę, która ostała się na koniec, to postanowiłam połączyć te zabawy.
Ale to nie wszystko!!! 2 w 1 to za mało! Będzie 3 w 1, bo koleżanka blogowo-fejsbukowa- Ania Soprano na swojej grupie ogłosiła kolejne wyzwanie z wykorzystaniem digiska od Gosi bez snu.

Więc takie 3 w 1:








INka złoto/srebro TUTAJ

Ewinkowe cięcie-gięcie TUTAJ

Vademecum scrapoholika TUTAJ

Jeśli uda mi się zrobić lepsze zdjęcie w świetle dziennym, to podrzucę!

Buziam Was cieplutko!!!

28 komentarzy:

  1. jaka śliczna! ludzie nie bardzo lubią połączenie srebra ze złotem, ale Twoja praca jest najlepszym dowodem, że te kolory do siebie pasują :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną karteczkę zrobiłaś.
    Może i ja przekonam się do składaczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się złoci i srebrzy ,cudowne stempelki użyłaś :-D No i bakcyl składaczkowy połknięty ;-D Cieszę się bardzo :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny składaczek :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kartka w złocie i srebrze wyglada zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu i to był strzał w dziesiątkę , jak dla mnie złoto-srebrną kartką dla Inki zapewniłaś sobie podium . Jest przepiękna !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Cudowną Karteczkę zrobiłaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna,jak ja kocham anioły......

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewcia Ty to torpeda jesteś:-):-)
    Ja dopiero kwiatki zaczęłam dziś do Ani kolorowac s Ty już anielice masz gotową. No cudna jest. ..niesamowita i piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest genialna praca!!! Kłaniam się nisko:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale fajna. Oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna!!!Jaka śliczna!!! Jaka śliczna!!!
    Ewuś jesteś Wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudna Ewuś!!! I swietnie sie spisałaś ze 3w1:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Padłam, normalnie padłam. To prawdziwe cudo z zimowej baśni.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. O rajuśku... ZAKOCHAŁAM SIĘ!!! I będę na tyle nie wychowana (hi hi), że napisze wprost, że gdybyś Ewuniu kochana zechciała i mi wysłać kartkę na święta, to ja poproszę właśnie tą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy się zachwycają, ja też. piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kartka, świetnie dopieszczona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna! Masz rewelacyjne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam - wygląda na bardzo skomplikowaną. Na żywo musi pięknie błyszczeć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Super pomysł, super wykonanie.
    Jak się patrzy na kartkę to może wydawać się trudna do zrobienia ... z kursem Ewinki to łatwizna :)

    OdpowiedzUsuń