grubasek

czwartek, 16 listopada 2017

Wymianka parakulinarna

 Dziewczyny!
I tak przyszedł dzień podsumowania naszej zabawy.
Serdecznie dziękuję za świetne i zapewne smakowite paczuszki! 
Mam nadzieję, że frajdę sprawiło Wam zarówno szykowanie, jak i odkrywanie uroków swojego prezentu.

Oto Wasze paczuszki z wymianki parakulinarnej, które przygotowałyście dla swojej pary:

- Ula K 





Małgorzata Zoltek







- Karto_flana/



Lucyna





- dekupagekinii/ 






Etoile





- Pasje Violi/









Janeczkowo





- Asia/ 





Akrimeks




- Elunia/





ja(hubka38)





- Edyta L/



 mam_i_ja





- tynka/






 Marta Borowska






-szczęśliwy zakątek/ 



Tesa57






- Agata Baran/





 Bożena G




Wspaniale się wywiązałyście, więc może jeszcze kiedyś.....powtórzymy? :-)

17 komentarzy:

  1. Jasne ze tak do powtórki :) a Wymianka naprawdę udana :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna wymianka i bardzo, bardzo smakowita.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wymianka przypomniała mi ile radości ta zabawa ze sobą niesie :) dzięki za jej organizację.
    Z chęcią wezmę udział w kolejnej ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne prezenty sobie wszystkie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości,bardzo ,bardzo dziękuję za zorganizowanie wymianki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wypasione paczuchy!!! Aż zazdroszczę Wam tej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka;) Aż żałuję, że się nie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. :)wspaniałe prezenty:)dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Wspaniała to była wymianka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. BOSKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile cudownych tworów i prze-tworów... ahh :)
    to może następnym razem mi się uda też wziąć udział! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne paczuszki dziewczyny powysyłały 😀

    OdpowiedzUsuń