grubasek

wtorek, 7 listopada 2017

Chodzę z papierowym potworem:-)

Moja miłość została zabukowana na kwartał:-)

W związku z tym prezentuję prostą karteczkę z grafikami ze sklepu "Papierowego potwora"




Jak na moje zamiłowanie do udziwnień i "nawaleń"- bardzo skromna:-) Ale myślę, że większość z Was potrafiłaby lepiej spożytkować te grafiki, zerknijcie TUTAJ


Oczywiście nie omieszkam powycinać reszty zwierzątek :-)

Uwaga! Warto zajrzeć też do darmowych grafik przygotowanych przez szefową TUTAJ

Buziam cieplutko!!!



21 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia:)
    Kartka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie byłam dzisiaj na darmoszkach :) same piękne i już podrukowałam :) Ewcia gratuluję :* Karteczka marzenie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!! Piękna ,zimowa karteczka :-D Ja zakupiłam całą serię sorbetową i nie mogę się od niej uwolnić ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ?? ale jaka fajne. Pięknie skomponowałaś te digi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka. Ostatnio trafiłam na taki papier do wycinania ale frajda poczułam się jak w podstawówce ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Prosta, Ale jaka Śliczna, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna inspiracja :) Gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz Ewuś GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka , dziękuję za linka do darmowych digów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się na naszą współpracę - będzie super!
    A darmowe digi na pewno jeszcze się rozrosną, gdy tylko wyłuskam nieco wolnego czasu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam Ewuniu te Twoje karteczki, każdą jedną się zachwycam i wszystkie chciałabym mieć, bo pięknie je tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba.Gratuluję,Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba.Gratuluję,Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, Ewciu. A kartka jest zachwycająca, ciekawa jestem, jak wykorzystasz resztę zwierzaczków.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne grafiki i kartka z nimi :-)

    OdpowiedzUsuń