grubasek

poniedziałek, 13 listopada 2017

Wymianka parakulinarna- prywatnie

Marzyła mi się wymianka parakulinarna, bo pierwszą jakoś z rozrzewnieniem wspominam. "Dostała" mi się Viola i tak do dziś utrzymujemy bliższe stosunki- ha ha ah ah ha!!!!

Tym razem trafiłam na Elunię, z którą nigdy wcześniej się nie wymieniałam. Poprosiłam moją parkę o wypełnienie metryczki i nie ukrywam, że bardzo mi to pomogło.

Wymyśliłam sobie takie cuś do powieszenia na ścianie.


Następnie wyczytałam, że Elunia uwielbia breloczki- pokombinowałam ze stempelkami gourjuss i wyszła taka kurczonka:-)


i zdjęcie paczuszki



Ale, ale...oczywiście musiałam coś pomerdać! Otóż mąż wybierał się na pocztę i pokręciło mi się, że do wysyłki zostało kilka dni. Miałam normalnie kilka minut do spakowania paczki: chwyciłam słoiczki, jeden z nich porwany z piwnicy mamy, drugi od kumpeli i wrzuciłam- dosłownie- wszystko do paczuszki! Potem skapnęłam się, że czasu jeszcze sporo..... ;-D A że Elunia niedługo ma imieniny, to coś tam jeszcze dosłałam, bo te nieozdobione słoiczki, wrzucone naprędce nie dawały mi spokoju:-).

Od Eluni otrzymałam cudne rzeczy(zdjęcie zapożyczone z bloga parki wymiankowej)


Oczywiście, większość rzeczy powyżeranych :-) Wszystko świetne a serwetka FRYWOLITKOWE  MISTRZOSTWO ŚWIATA!!!

Eluniu, serdecznie Ci dziękuję :-)


=======

Kochane, czekam nadal na linki do postów, nadesłane już wrzuciłam a post roboczy czeka :-D

Buziam!

14 komentarzy:

  1. No i pieknie dziewczyny sie obdarowałyście! Swietny pomysł z kalendarzem na przyszły rok i breloczkiem! A frywolitkowa serwetka niesamowita:) dzieki Ewo za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu dziękuję jeszcze raz za prezenty,wymianka baaaardzo udana,a słoiczki już skonsumowane i były pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana wymianka. Obie przygotowałyście świetne prezenciki. Cudna frywolitka Elunii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Piękne rzeczy sprezentowałaś, Ta podkładka pod kalendarz bardzo mi się podoba, Również piękności otrzymałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne upominki przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie smakowita i apetyczna wymianka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna wymianka i ileż radości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń