grubasek

sobota, 11 listopada 2017

Informacyje

Moje drogie koleżanki!!!
Cały weekend jestem w Częstochowie, wracam w niedzielę wieczorem. W związku  tym:
- proszę o cierpliwość wszystkich, którzy czekają na wyniki wyzwania papierowego potwora( jeśli ktoś ma czas, to może do jutra zrobić jeszcze pracę)
_ wyniki zabawy z breloczkiem i planerem-niedziela wieczór
- zabawa parakulinarna-mam info od was i z niego wynika, że prawie wszystkie paczuszki doszły. Od dziś można publikować i mam ogromną prośbę, po opublikowaniu na blogach na mojego maila poprzysyłajcie mi link do posta, będzie mi łatwiej.
Podsumowanie będzie wtedy, kiedy wszystkie paczuszki dotrą.

Buziam serdecznie przy święcie!!!

3 komentarze:

  1. Miłego pobytu :) Częstochowa!!!- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko, bo już się zestresowałam czekającym nas głosowaniem. Chcę już przyznać Potworne nagrody!!! :)

    OdpowiedzUsuń