grubasek

niedziela, 26 listopada 2017

Będzie bieda

z postami.... Wiecie jak to jest- przeziębienie to nie choroba, żeby iść do łóżka, więc dalej będę walczyć z osłabieniem,  chodząc do pracy. Siadłam wczoraj na godzinkę i porobiłam trochę kolczyków- takich zwyklaków. Oto 3 pary w starym złocie i złotozłocie ;-D


Lubicie tego typu kolczyki, czy raczej klasyka np. w srebrze?

Aaaaa....mam jeszcze pytanko!!! Kto mi to z Krosna paczkę niespodziankę przysłał??? ;-D(właśnie wcinam czekoladki!).

A skoro o paczkach mowa, to w piątek był "Black Friday", a ja taką pakę mikołajowo-imieninowo-choinkową dostałam od Bożenki mam_i_ja, że mi szczena opadła................ Oj, Bożka, Bożka......:-*

Buziam Was cieplutko, bo deszcz leje za oknem....

17 komentarzy:

  1. Nie choruj kobitko :) Kolczyki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolczyki. Ja tam wszystkie lubię, od Ciebie też mam piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze piękne!
    Zdrówka Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne;) Ja gustuję i w srebrze i złocie. Niestety uczuliły mi się uszy i cała skrzynka kolczyków leży a w użyciu tylko dwie pary, bo srebro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne a dla Ciebie zdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Zdrowia Ci Życzę, A kolczyki są Piękne, Te seledynowe bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki, najbardziej mnie chyba urzekły te środkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka, kochana. A kolczyki super - ja takie bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. te w środku skradły me serducho

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś, kolczyki śliczne.
    Dużo zdrówka Ci życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też dopadło przeziębienie,śliczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też dopadło przeziębienie,śliczne kolczyki,zdrowia ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem biżuteryjną sroką i wiele rzeczy mi się podoba, choć nie znaczy to, że wszystkie bym nosiła, bo do noszenia wolę klasykę w srebrze, a tych, które tu pokazujesz, wybrałabym te pierwsze.

    OdpowiedzUsuń