grubasek

środa, 22 listopada 2017

Ispiracja dla papierowego potwora oraz Ania czyli Renia

Jako członek dt Papierowego Potwora chciałabym Wam zaprezentować świąteczna karteczkę.
Oczywiście nie może zabraknąć digiska, bo to chyba mój ulubiony element pracy. Ale zachwyciły mnie też papiery w świątecznej odsłonie i postanowiłam połączyć stempelek z nowościami Papierowego Potwora.
Karteczka powstała według mapki, więc może się wydawać nieco przeładowana, ale nie mogłam się oprzeć tym papierom, a ze stempelka nie potrafiłam zrezygnowaćJ
Oto moja najnowsza praca




Wykorzystałam elementy i papiery z kolekcji „Świąteczne dekoracje”  oraz digistempelek  „Zimowa kociara” z serii Potsi.  Można też dostrzec darmową grafikę z napisem wesołych świąt.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja na kolorową, klimatyczną, świąteczną kartkę.
Blog "Papierowego potwora" się rozkręca, więc zapraszam TUTAJ
                                      ============
Praca powstała do mapki zaproponowanej przez Renię w zabawie u Ani. W związku z czym ogłaszam KUMPLET :-)


I obowiązkowy colage ;-D



Pozdrawiam

Ewa

18 komentarzy:

  1. Piękne kolory i koci stempelek :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, a digisek wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo wykorzystane i skomponowane elementy. Stempelek to wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Karteczka jest Prześliczna - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje kolorowane stempelki 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu super ta kartka wg mapki , oj dzieje się na niej sporo , ale nie jest przeładowana. A wszystkie razem prezentują się super.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki piękne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta kartka, Ewciu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace, świetne kolorowanie :) Gratuluję inspirowania w DT :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie pokolorowałaś stempelek, a kartka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu jako kociara zakochałam się w tej kociej kartce.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kociara to ja :)na pewno :)Tylko fryzurka nie taka :)Świetna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo się na niej dzieje, to fakt, ale nie ma to wpływu na jej niezaprzeczalną urodę :-)

    OdpowiedzUsuń