grubasek

poniedziałek, 20 listopada 2017

2/3 Ani


Swego czasu na "fejsbukowej" grupie Ani Soprano pojawił się digistempelek, już kolejny, Gohy zamiast snu. Pokolorowałam go i tak sobie leżał....
Leżał do momentu, aż pojawiła się możliwość wykorzystania- wyzwanie Ani czyli Reni- użycie owala:-)

Powstała karteczka- zwyklak


kocham embossing! Owal na kostkach dystansowych, sporo odstaje, choć tego nie widać. Kwiaty też są:-)


Hubiś dziękuje za naklejki  - ma już swojego MC Groszka (o_o)


Buziam!

21 komentarzy:

  1. Piękny bukiecik :) Kawaler jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka Ewuś :) a Hubiś... urósł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest super, ma wszystko to co powinna mieć i w odpowiednich ilościach. Super kolorowanka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Karol też ma Groszka :) A bukiet cudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka:)
    A Hubiś jaki zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Bardzo Piękna karteczka, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu śliczny ten Twój medalion !!
    Czekam na mapkę :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły ten zwyklak :) a groszki (maskotka i synek) fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój synek też ma groszka;) Żadna karteczka z pokolorowanym przez Ciebie stemplem nie jest zwyklaczkiem. Po prostu podziwiam jak to robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest przepiękna, a stempelek pokolorowany naprawdę po mistrzowsku.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała😀 I mam chyba podobną ramkę, ale jakoś nie wpadłam na pomysł z embossingiem. Teraz już mam podpowiedź.
    Mina Hubisia bezcenna 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewunia, kartka wspaniała i nie wiem czemu, skojarzyła mi się z okładką książki (gdyby nie napis). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet, ale Hubiś z groszkiem o wiele piękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste jest piękne, a Hubiś widać, że szczęśliwy :-)

    OdpowiedzUsuń