grubasek

czwartek, 20 stycznia 2022

Zakładeczka

 hejka!

Na świrach ruszyło zakładkowe wyzwanie, które prowadzi Aga Smutek.

Z rozrzewnieniem wspominam moje wyzwania i Wasze zakładeczki, fajnie że ktoś ruszył temat:-D Jeśli jesteście na FB- zapraszam w imieniu Agnieszki!

Temat pierwszy "tajemniczy ogród"


Na powstanie tej zakładki niewątpliwy wpływ ma Ania Soprano i jej warsztaty.

Przy okazji chciałabym zaprosić Was do ANI, jeśli lubicie takie magiczne klimaty i zabawę ze stemplami 29.01 na grupie fb, koszt warsztatu to 40zł, kit w sklepie od a do zet, ale można pracowac ze swoimi stemplami.

Buziaki

E.

7 komentarzy:

  1. Cudna zakładka 😀
    Na takie energetyczne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zakładki i temat interesujący. Szkoda że nie ma mnie na FB. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka, tajemnicza!Tło cudne! Miałam zamiar też wykorzystać ten digisek, ale teraz zmieniam plany. Niech będzie większa różnorodność w wyzwaniu😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, to nie digisek, tylko stempel Lavinii, chyba że masz tez digis;-D A rób, mnie to nie przeszkadza!!!

      Usuń
    2. Ja mam tylko digis. Ale już wymyśliłam sobie inną😁

      Usuń
  4. Toż to prawdziwa brama do tajemniczego ogrodu, nie mogłabym sobie jej lepiej wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka przedstawiająca bramę do tajemniczego ogrodu :-).

    OdpowiedzUsuń