grubasek

niedziela, 23 stycznia 2022

Warsztaty

 Witajcie!

Zapisałam się na warsztaty do Olgi Bielskiej, ponieważ od dawna fascynowały mnie kartki pop up.

Warsztaty super, po raz pierwszy karteczkę zrobiłam równo z livem, więc tempo było "właściwe".

Uwielbiam warsztaty i obcowanie z drugą osobą, choćby przez internet.

Moim marzeniem jest, żeby podczas prowadzenia live'a móc słyszeć komentarze ;-D i odpowiadać na nie na bieżąco.... Myślę, że na pewno ktoś coś wymyśli, bo mnie na moich live'ach brakuje tej interakcji.

A oto pierwsza karteczka pop up





Moja jest bardzo skromna, to co pokazały inne dziewczyny- rewelacja!
Buziam Was serdecznie i jeśli ktoś jest na FB w "świrach", to zapraszam dziś na live- tła ze złotem :-)

10 komentarzy:

  1. Rozbawiło mnie hasło😆 Piękny ten przestrzenny środek 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my akurat w rodzince nazywamy się "dzikami"- spoasowało idealnie;-D

      Usuń
  2. Hasło jest zajebiaszcze :) super karteczka Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromna? Hubciu, kartka bogata i cudna. Livy na Teamsy i już:P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i ma zaskakujący środek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka, uwielbiam składaczki, więc mój zachwyt jest podwójny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa to musiał być bardzo udany warsztat, bo widzę z niego już drugą kartkę. Jest rewelacyjna , cudna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka.
    Też lubię warsztaty z Olgą. Nastawiam się na robienie z własnych materiałów, bo to zmusza do myślenia. Album z Azjatką wykupiłam, ale ten z Alicją, będzie u mnie zupełnie z innych papierów,

    OdpowiedzUsuń