grubasek

środa, 12 stycznia 2022

Stempelki trochę inaczej

 Witajcie!

Jestem nieżywa, w pracy skumulowało się sporo rzeczy i nastąpiła przerwa twórcza;-D

Wrzucam dziś ateciaki, zrobione chwilke temu, które pokolorowałam przy pomocy kredek distress i gelatosów.

To zupełnie inna bajka! na dodatek małe obrazki to naprawdę prawdziwe wyzwanie.

Te słodziaki to stempelki od ABStudio




I jak Wam się podobają?

Kwiat Dolnoślaski mnie znienawidzi, bo znów zasypię ich pracami ;-D TUTAJ

Buziorry, trzymajcie się , Kochani!

10 komentarzy:

  1. Aaa... słodziutkie :). Mam nadzieję, że szybko wrócisz do normy po tym wypompowaniu. Pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie! Działaj, działaj 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia, jak zawsze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe słodziaki. A Ty kolorujesz po prostu po mistrzowsku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne, ja jeszcze swoich kredek nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, zaszalałaś z ilością! ale świetne prace i aż miło się ogląda :D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń