grubasek

niedziela, 9 stycznia 2022

Pocket letter

 Witajcie!

Wpadam dziś z czymś nowym, bo chyba jeszcze na blogu nie pokazywałam pocket lettera:-D

POcket letter to 9 kart ATC włożonych w specjalną koszulkę i, jeśli ma być na wymiankę, bardzo często zawierający drobne przydaśki w prezencie.

Na Świrowej grubie FB Kasia Senkosia pojawiła się zabawa właśnie w pocket letter. Ruszyło też X wyzwanie TAZ-a, w którym tematem jest zodiak, a na warsztacie paleta kolorystyczna z niebieskościami, bielą, czernią i złotem, Udało mi się wszystko połączyć i powstało 2 w 1 - zodiakalny pocket letter :-D



Nie wiem, czy pocket letter liczy się do ateciakowej zabawy w Kwiecie Dolnośląskim, ale oczywiście zgłaszam ;-D- w końcu to ATC! TUTAJ

POkażę Wam też starszy pocket letter- Alicja:-D

Buziaki ogromne!

11 komentarzy:

  1. Super Hubciu. Ten z Alicja bliższy memu sercu:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, Ewciu. A ja się ciągle przymierzam do Alicjowego albumu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A skorpiona nie widzę 🤔Świetne tło w tej zodiakalnej pracy😀

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż jeszcze tego bakcyla nie połknęłam, tak że forma jest mi całkowicie obca. Ale podobają mi się Twoje ATC ułożone w jedną całość.
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  5. No ten z Alicją bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne „puzzle” z ATC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z Alicją jest mega fajny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń