grubasek

czwartek, 27 stycznia 2022

Moda na Gourjuski?

 hejka!

Ostatnio jakaś moda na Gourjuski i Magnolie:-D. Bardzo mnie to cieszy, bo je uwielbiam i super oglądać prace innych osób:-D

U mnie powstały ateciaki z Gourjuskami:-D


Jak się przypatrzycie, to kolorowanie prawie bez konturów, trochę inaczej postacie wyglądają. Ja jestem fanka czarnego tuszu, zawsze i wszędzie, ale...nie jest źle!

Ateciaki zgłaszam do kwiatu Dolnośląskiego TUTAJ

=============================================

Łeb mi dziś odpada! Ciśnienie czy co?

Buziorki, Kochani!

8 komentarzy:

  1. Cudne są te goriuski, ale ja jednak bardziej jestem fanką magnolek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Lubię taką kolorystykę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dziewczynki. Chociaż nie znam ich nazwy podobają mi się w Twoim wykonaniu. Fajnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są,podoba mi się kolorystyka.
    Chyba ciśnienie, mój łeb szaleje od wczoraj.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne, chociaz patrząc na ich oczy to takie smutne ....

    OdpowiedzUsuń