grubasek

środa, 27 lutego 2019

Na tapecie Ewinka

Przymierzałam się i przymierzałam. I nawet wydawała mi się nie taka trudna, a jednak....wyszło średnio.
Ta ciekawa forma zaproponowana przez Ewinkę w wyzwaniu#9  wygląda tak:



a moja propozycja, która już nie jest taka ładna, tak:



Jedynie muszę przyznać, że na żywo wszystko wygląda na skomponowane, a na zdjęciu jeden wielki bałagan ;-D

Z przemęczeniem i brakiem  czasu coraz gorzej....Byle do wiosny :-D

Buziaki!

PS Są oczywiście skrzydła:-D

14 komentarzy:

  1. Fajna i zabawna karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness, how can you say this looks a mess! I love your card, so much detail to it and I think you got the shape down well.
    Hugs
    Monica

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia, bardzo fajna kartka! Kaczuszka jest zabawna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fantastyczna historia świąteczna na kartce :-)
    Magnolijki i kaczuszka cudnie pokolorowane, bałaganu żadnego nie widać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile radości na Twojej karteczce! świetnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście nie wygląda ładnie... wygląda ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieje się :) wesoło, kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa propozycja na kartkę wielkanocną. Kartka wesoła i takie lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co ty chcesz od tej kartki. Ona jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż się uśmiechnęłam , ta rozwalona kaczuszka na pierwszym planie jest zajebista!!!
    Mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś nie wiem po co to narzekanie, chyba z przesilenia wiosennego... Jak dla mnie rewelacja. Uśmiecham sie cały czas, ta leżąca kaczucha rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna! Ta kaczusia na pierwszym planie jest cudowna.
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń