grubasek

wtorek, 1 lutego 2022

Trochę prywaty

 Witajcie!

Chciałabym Wam pokazać dziś cos nowego. wzięłam udział w nowej zabawie #52 strony czyli cotygodniowa zabawa z artjournalem na grupie Scrapelektrownia.

Prace dziewczyn są niesamowite! Oryginalne i inspirujące!

Mój mini artjournal(7cm x 7cm) przerodził się w ....pamiętnik!

Oto 4 tygodnie stycznia





I jak Wam się to podoba? Powiem Wam, że mnie bardzo i pomimo tego, że nie o to mi chodziło, tę formułę będę kontynuować:-D

Natomiast moim marzeniem jest artjournaling z papierami scrapowymi i wszelkimi papierowymi dodatkami. Spróbowałam zrobić zimowy, ale...nie....doopcia, musiałam zapaćkać i zamaziać(na pewno widać te scrawki pieknego papieru stamperii w nuty, prawda? ;-))


Także mam 2 artjournale i z papierkami nie poddaję się- walczę dalej!

Buziaki!

13 komentarzy:

  1. To maleństwo jest super Hubciu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fantastyczne! Tego ostatniego jeszcze nie widziałam! 7x7 to już chyba micro art journal! Skąd masz taki? Też bym chciała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to eco scrapbooking, ale nie widzę ich w aktualnej ofercie, więc nie jestem pewna. mam go z 5,6 lat ;-D

      Usuń
  3. Jejus, ale super Ci wyszedł, już Ci go zazdroszczę. Tez bym taki chciała ale nie potrafię :) Zresztą nawet nie mam tych wszystkich farb, mgiełek i milion innych rzeczy, które tam użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzycielka z wielką pasją. Widać, że CI się to podoba. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio-fajny! acz to kompletnie nie moje klimaty, oglądam z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maleństwo wyszło! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś niesamowitego! Taki mega artystyczny pamiętnik.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow...świetnie to wygląda :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat młoda damo :) życzę Ci aby ta młodość w sercu nigdy się nie starzała :) świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętnik super!. Czekam na kontynuacją :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawisz sie przy tym super, to widac:)

    OdpowiedzUsuń