grubasek

poniedziałek, 14 lutego 2022

Mam kota na punkcie....

 Witajcie!

Oj, będzie dziś nietypowo!

Na blogu Art piaskownica pojawił się konkurs na....selfie;-D

Muszę Wam zdradzić tajemnicę- sefie to jedyne zdjęcie , na którym w miarę wychodzę...hahahhaha Nie znam bardziej niefotogenicznej osoby od siebie;-D. W tym selfe coś jest, widocznie, jak się widzimy, lepiej ogarniamy siebie i mimo że może jesteśmy mniej naturalni, lubimy siebie na tych zdjęciach:-D

Oczywiście nie mogłam się oprzeć! Dziś dodatkowo Walentynki;-D Bo wiadomo, że rodzinka naj_naj, ale...ja ma kota na punkcie stempli!!! KOCHAM stemple!!! I dlatego selfie jest, jakie jest ;-D



Pierwsze ładniejsze, drugie fajniejsze, choć sesja ma z kilkanascie ujęć..hahahhahaha

Zgłaszam tego swojego stemplowego kota do ART piaskownicy TUTAJ


Mam nadzieję, że się choć trochę posmialiście;-D

Buziaki i wesołych walentynek!

15 komentarzy:

  1. A u mnie na blogu dzisiaj też te kotki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to pierwsze zdjęcie, na drugim nie jesteś do siebie podobna, choć oba mi się niezmiernie podobają. Powodzenia Ewa w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hubciu, super. Miło Cię widzieć:)
    Jeden kot jakiś rozwydrzony, ale dobrze w nich wyglądasz:D
    Buziaki.
    Lecę zobaczyć, co to za zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super selfiki, Ewciu, pięknie wyszłaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie wymiata !!! Rewelka ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! A koty są super .....

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwierz mi Ewciu, jest przynajmniej jedna osoba bardziej niefotogeniczna od Ciebie - to jestem ja :D. Koci motyw bardzo mi się podoba, ale pewnie dlatego, że ze mnie jest typowa kociara.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Często robię selfie, no bo jabłoń kwitnie, bo słoneczniki, bo dzika róża...a nikogo nie ma pod ręką. Szkoda, że jakość zdjęcia jest kiepska i to mnie tylko martwi, ale większość zdjęć babci z Wnukami chwytam w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie fotki podobają mi się,a jeszcze bardziej podejście do tematu!Brawo za pomysł!Dziekuję,że dołączyłaś do piaskownicowego wyzwania.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło kocia mamusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba zdjęcia fantastyczne, ale jednak pierwsze bardziej skradło moje serducho :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i życzę powodzenia :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie te stemple wszędzie włażą. I pasują jak ulał. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń