grubasek

sobota, 19 lutego 2022

Przepraszam, znowu...

 Hejka wieczorow膮 por膮馃槏

Chcia艂am Wam powiedzie膰, 偶e mam zgryza.... a dok艂adniej...awersj臋 do karteczek. :-(

W og贸le mnie nie ci膮gnie do ich robienia, wr臋cz przeciwnie! Jestem troch臋 pod艂amana, bo Wielkanoc nied艂ugo a ja w czarnej.....

Mam jak膮艣 faz臋 na pseudoartystyczne wizje, kt贸re mog臋 zamieszcza膰 w artjournalu i atc.

Mam 艣wiadomo艣膰, 偶e niewielu z Was inspiruj臋 i troch臋 mi g艂upio. Bo je艣li kto艣 tych form nie lubi, to i ogl膮danie si臋 znudzi:-(

Licz臋 na to, 偶e wena wr贸ci!

Zdradz臋, 偶e z konieczno艣ci(patrz-> obietnic) cos tam tworz臋 nieartjournalowego i nieateciakowego, ale to kropla w morzu. Zdradzi艂am bi偶uty dla scrapbookingu, a scrapbooking dla mixedmedi贸w. 艢winia jestem!;-D

Tymczasem zrobione wczoraj 2 nowe wpisy, do kt贸rych zainspirowa艂a mnie swoim livem Wioletta Starzak! Cudowna to by艂a zabawa!



Buziam Was sobotnio!


17 komentarzy:

  1. No bez przesady, za co tu przeprasza膰. Nikomu nie obiecywa艂a艣, 偶e b臋dziesz nieustaj膮co inspirowa膰, a mo偶e w艂a艣nie zainspirujesz kogo艣 do nowych form. Ja przyznaj臋, 偶e nie lubi臋 robi膰 do szuflady. Ale ATC dla kogo艣 mam zamiar zrobi膰, bo wiem, 偶e zbiera. Ale nie na wymiank臋, bo nie mam zamiaru zape艂nia膰 zapchanych p贸艂ek. Twoje prace fantastyczne s膮, t艂a mnie zachwycaj膮, ale na szcz臋艣cie nie lubi臋 si臋 brudzi膰 i nie ci膮gnie mnie do mixed medi贸w. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Podobnie do Ewy, nie lubi臋 si臋 brudzi膰, nawet blokuj臋 moje szyde艂kowe twory w r臋kawiczkach. Poza tym nie poci膮ga mnie robienie do szuflady i obdarowywanie innych tym co mi zbywa. Ale ... nie ma co przeprasza膰, ka偶dy robi to co lubi czy si臋 to komu艣 podoba czy nie !!! Tak 偶e Ewo tw贸rz to co Ci w duszy gra a nie 偶eby kogo艣 zadowoli膰. W ko艅cu nasz blog , nasza praca i ma to by膰 przede wszystkim przyjemno艣膰.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ewa, no co Ty! Ja z nutk膮 zazdro艣ci podgl膮dam Twoje wpisy w Art journalu, s膮 fantastyczne. U mnie mix media chwilowo odpadaj膮 wi臋c ,,zanudzam,, kartami (MDC). Tak膮 mam faz臋 i nic na to nie poradz臋 :) Ciekawe, mnie kartki te偶 na chwil臋 obecn膮 nie poci膮gaj膮 ..... ka偶dy robi to co aktualnie mu w duszy gra. U Ciebie powstaj膮 kolejne wspania艂e wpisy ... uwierz, napatrze膰 si臋 nie mog臋 :) Ej no, Ty niczego nie zdradzi艂a艣, masz ciekawe okresy w swojej tw贸rczo艣ci (jak Picasso, kt贸ry mia艂 okres b艂臋kitny, okres r贸偶owy itp. ... arty艣ci tak maj膮).
    Ale si臋 nagada艂am ... przepraszam :)
    Przyjemnej niedzieli .... u艣ciski.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ka偶dy czasem taki kryzys. Wena na pewno wr贸ci. Nic na si艂臋. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. Najwa偶niejsze, 偶eby sprawia艂o Tobie przyjemno艣膰 to co robisz. Lubi臋 ogl膮da膰 dzie艂a, jakie prezentujesz na swoim blogu. A wena do robienia kartek mo偶e za jaki艣 czas wr贸ci. Nic na si艂臋. Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ewu艣, mnie inspirujesz!
    Ania m膮drze napisa艂a - to nasza ma by膰 przyjemno艣膰. Mnie ostatnio kartki te偶 nie ci膮gn膮. Nie zrobi艂am jeszcze 偶adnej na Wielkanoc. Jednak moje "tworzenie" cz臋sto zale偶y od klimatu, atmosfery, dlatego nigdy nie wytrwa艂am w zabawach typu "kartki 艣wi膮teczne przez ca艂y rok", bo po prostu ci臋偶ko mi si臋 dzia艂a艂o przy zimowych klimatach w upale 30 stopniowym i odwrotnie.
    Hubciu, dasz mi namiary na ten notesik uroczy do artjournala?
    Buziaczki

    OdpowiedzUsu艅
  7. Podpisuj臋 si臋 pod wypowiedziami Ewy i Ani, Ewciu. A Twoje wpisy s膮 niesamowite, ogl膮dam je z wielk膮 przyjemno艣ci膮.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ewcia robisz co Ci w duszy gra :) wa偶ne, 偶e sprawia Ci to przyjemno艣膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. podziwiam Ci臋 Ewuniu za tworzenie tych wpis贸w!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Mo偶e to tylko chwilowa s艂abo艣膰. Bo co艣 czuj臋, 偶e jak Ci ona minie, to powstan膮 kartki ze zdwojon膮 moc膮. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  11. Super prace. Cz臋sto nie ma ch臋ci do robienia jakich艣 prac, p贸藕niej wraca.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ka偶dy z nas przechodzi jaki艣 moment s艂abo艣ci, zniech臋cenia. Przerwa wskazana. Po powrocie b臋dzie lepiej.
    Karteczki z postu s膮 przepi臋kne.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ewo jak bawisz sie wy艣mienicie to coz w tym z艂ego ?! Baw sie nadal :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Mnie si臋 twoje wpisy art jurnalowe i ateciaki bardzo podobaj膮. Sama bym tak chcia艂a, a ostatnio weny zero w tym kierunku . Wi臋c na razie wr贸ci艂am do szyde艂ka :)
    R贸b to co sprawia ci przyjemno艣膰 w danej chwili i nie ogl膮daj si臋 na innych :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. To nie przeszkoda dla mnie 偶e nie robisz karteczek i tak tu zagl膮dam Twoje obecne prace te偶 mi si臋 podobaj膮.Te formy to co艣 nowego dla mnie wi臋c tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsu艅
  16. Inspirujesz wszystkim! Przecie偶 techniki art journalowe mo偶na wykorzysta膰 w tworzeniu kartek i odwrotnie!

    OdpowiedzUsu艅