grubasek

piątek, 25 lutego 2022

Cos innego

 hejka!

Obiecałam sobie, że wpadne z czyms innym niż wpis do artjournala, ale nie do konca da się tyo zrealizować....

Ostatnio w ramach prezentu dla Dagmary wykonałam taki mixedmediowy projekt z digiskami. Te digiski narysowała specjalnie dla Dagi autorka serii z VeralaneStudio.

Bardzo się cieszę, bo widzę, że wywołałam tym drobiazgiem prawdziwa radość:-D


Do Dagi poleciał tez flipbook, którego uczyła na grupie Świry rękodzieła inspirują Karola Osuchowska


======================================
Nie wiem, czy pisałam, ale jestem trochę chora- leżę w wyrku. Niestety to co się dzieje, nie dawało mi spać i rano wzięłam się za wpis...może i nic mi to nie dało, ale musiałam :-(


Buziaki!

12 komentarzy:

  1. piękne prace, wpis do art journala chwytający za serce, które teraz większość z nas ma złamane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Piękne prace zrobiłaś, a ostatnia jakże wymowna i za serce chwyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia Hubciu! Cuda podarowałaś Dagmarze:)
    Ostatnia praca wymowna - też użyję słów Małgosi.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Mnie też przytłacza to, co się dzieje u naszego sąsiada :-(
    Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do zdrowia, Ewciu. A prace jak zwykle zostały wykonane z prawdziwym profesjonalizmem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace. Ta ostatnia bardzo przejmująca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu przede wszystkim dużo zdrowia! Co do prac, no cóż aktualnie tworzysz w technikach całkiem mi obcych ale to nie znaczy że Cię nie podziwiam. Jest super, i mimo że się na tym kompletnie nie znam to i tak twierdzę że jest super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa, Ty wiesz co... <3 I zdrowiej natentychmiast! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. :) ach ostatnia praca wiele mowi

    OdpowiedzUsuń