grubasek

środa, 9 czerwca 2021

Wymianka na świrach!

 hejka!

Okazuje się, że jednak coś tam po drodze robiłam, a nie mogłam opublikować ;-D

PO live'ie z kopertą Ula wymyśliła wymiankę- trzeba było przygotować podwójną kopertę na ateciaki i ateciaka w temacie "List/koperta".

Dla mojej pary


                                        A tak wyglądała seria :-D



Pokażę Wam jeszcze, jakie pola stokrotek zastałam na działce ;-D Pyknęłam fotę, zanim mój mąż je unicestwił kosiarą;-(


Buziaki, Kochani!

9 komentarzy:

  1. Jej jakie piękne są te Twoje ateciaki Ewuniu, a zdjęcie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, morskie klimaty🤩 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała plotłam wianki ze stokrotek :) śliczne prace, fajnie wyglada złota rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotki bajeczne ! Jak i ateciaki, sa bardzo ciekawe i naprawde mimo małych formatów sporo sie na nich dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tych stokrotkach, Ewciu. A prace jak zawsze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz w Tych stokrotkach !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie kapitalne Ewuniu. ATC świetne, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna morska tematyka:) A zdjęcie fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie Twoje na tle pola stokrotek :-).

    OdpowiedzUsuń