grubasek

poniedziałek, 7 czerwca 2021

O mały włos!

Hejka!

Dziś będzie nietypowo:-d 

Swego czasu marzyła mi się dziwna doniczka. Nie wiem, czy widzieliście, ale dość sporo teraz głów, z których wyrastają rośliny. Baaardzo mi się to podoba!

Niestety na taką donice potrzeba dużo masy das, której w wystarczającej ilości nie miałam. Ale się nie poddaję łatwo, jak się na coś uprę.

Powstał Jakub. Figurka z masy das trzymająca kwiaty lub małą doniczkę.

POkażę Wam najpierw  nowszą wersję, ponieważ chciałabym posłać ją na wyzwanie w Klubie Twórczych mam TUTAJ


Oto Jakbub w majowym ogrodzie z lobelii :-D




Jakub, choć podobno nie ma szyi za to ma tarczycę, jest dość uniwersalny, o czym za chwilę się przekonacie....

A oto druga wersja , taka bardziej z jajem ;-D, ze wzgędu na kwiatka, wersja zimowa.




                                               To którą wersję wolicie?;-D
                                                               Buziaki!


11 komentarzy:

  1. Ha ha, świetny jest i obie wersje sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam z wrażenia Hubciu. Sama ulepiłaś??? Jakub jest świetny! Żadna lobelia. Kaktus, tylko kaktus! Jak on patrzy na niego 😂🌵

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakub wymiata, a te oczyska jakie ma :) :) :) ale czad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że Jakub bardzo uniwersalny ;) Dzięki, ze bawisz się z nami w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi a to ci się udał chłopak :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha !!! Fajny ten Jakub i śmieszny !Mnie chyba troszkę bardziej podoba się wersja pierwsza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mistrzostwo :D aż się buzia sama cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie wyszedł Ci ten Jakub. Zdecydowanie wersja z kaktusem. Super jest. Ale masz talenr

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha rewelacja Ewo, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawny Jakub, fajny pomysł na doniczki :-). Pozdrawiam
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń