grubasek

czwartek, 17 czerwca 2021

Taki projekt

hejka!

Wpadam dziś z takim niecodziennym projektem. W "Zielonych kotach" trwa właśnie wyzwanie "tworzę, bo kocham" Tutaj


I to jest właśnie praca tego typu:-D



I jeszcze prymitywny filmik, bo mi się kumpela pytała, czy to jest płaskie:-D


To projekt, który powstał  na podstawie live'a Marty Evipassjonatki, choć tak naprawdę bardziej na motywach tej pracy. No dobra, odjechałam barokowo-różowo, praca Marty obłędna i całkiem inna.
Grupa Scrap&tworki, papier ryżowy, kalka, folia transparentna, folia termoton- itd collection.
Nie wiem, co mnie tak do tego różu ciagnie, dawniej nie lubiłam....
Buziam!

9 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię różowego, ale czasem mi się po prostu jakaś praca z rożem podoba- tak jak Twoja. Może dlatego że równoważy go czerń :) bardzo ładna i pięknie przestrzenna praca :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowna praca, róż mega pasuje, też ostatnio otwieram się na kolory i na te, których nie lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No róż u mnie tez daleko na koncu ....ale Twoja praca Ewo odjechana :):):) i widac ze mnóstwo w niej Twojej pracy i serca no i ciekawie polaczylas wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw czerni i róży jak najbardziej mają się ku sobie :-). Piękna praca, trochę tajemnicza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ewa , fajnie Ci to wyszło, takie mroczne klimaty trochę jak u Marty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż jest ciekawy (byle nie odblaskowy) a w połączeniu z czarnym wyjątkowo się prezentuje. Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia, patrząc na twoje prace po prostu nie mogę wyjść z zachwytu. Każda jedna przepiękna i te twoje kolorowanie cudeńko :)
    Z tym blogowaniem u mnie tez ciężko ;)
    Miłego weekendu, buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten róż jest bardzo dyskretny i świetnie pasuje do tej pracy. Super!

    OdpowiedzUsuń