grubasek

czwartek, 27 maja 2021

Smoczo-owadzia skrzneczka

 Hej, hej!

Wreszcie mogę zaprezentować recyclingowa skrzyneczkę z szufladkami!

Na grupie FB pojawiło się wyzwanie - drugie życie pudełka.

Uwielbiam herbaty z B*, więc oto sprawcy moich zmagań z recyclingiem


Trochę to trwało zanim wszystko obmyśliłam i zrobiłam, ale jest!:-D







Niczego nie nawaliłam na górę, bo zastanawiam się, czy jeszcze 2 pudełeczek z szufladkami nie dorobić;-D

Papiery ITD Collection, tekturka-skrzydła to "Fabryka weny".

Niby "nie_moje" ale moje! Wspaniale się to tworzyło! mam nadzieje, ze i wśród was znajdą się osoby, które lubią szczyptę magii...
Buziaki! Miłego dnia!


11 komentarzy:

  1. pięknie wyszła, jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna skrzyneczka. Kolejne segmenty można dołożyć zarówno z góry jak i z boku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest. Magii ci na niej dostatek dla każdego fana fantasy, czarów i magii. Fajnie, że można to cudo rozbudować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniale zaszalałaś !. Cudowna szufladkowa komódka powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, magia w Twoim wykonaniu mnie zaczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Niesamowita metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dałaś czadu. Świetna przemiana.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona, piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam magię. Świetne! Kto by pomyślał, że to tylko pudełka po herbacie (a ja je wyrzucam, za to zbieram po lodach, golonce i kostkach do zmywarki na ... też coś magicznego) :)

    OdpowiedzUsuń