grubasek

niedziela, 30 maja 2021

Nietypowy box

 Witajcie w ten niedzielny wieczór!

Wpadam dziś z nietypowym boxem- uwaga , będzie dużo zdjęć!

Na fb na grupie Scrap&tworki finiszowaliśmy na wyzwanie :Z kartek starego pamiętnika.

Ja poszłam bardziej w komerchę, bo zbliża się 50-ta rocznica moich rodziców i powstał box z naszymi zdjęciami:-D

Co się tu rozgadywać, zapraszam do oglądania!













Mnie się podoba, choć jak na mnie to taki równiutko_przykładny ;-D

Mam nadzieję, że i Wam przypadł do gustu- może kogoś zainspiruję?

Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Ewciu wspaniały box.
    Do tak wyjątkowej okazji wybrałaś niezwykłą formę i kolor pracy który do zdjęć pasuje idealnie .
    Myślę że Twoi Rodzice będą zachwyceni.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana dałaś czadu, jestem pod ogromnym wrażeniem, kawał dobrej roboty, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny box, jestem zachwycona. Muszę sobie kiedyś takie cudo sprawić!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona. Podobają mi się te warstwy i podwójne pudełko. Świetna praca. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!!!! Ależ fantastyczny efekt:) I ile pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow szczena mi opadła, rewelacyjny jest!!! I te czarno białe zdjecia daja taka glebie i magię:) swietny!!! Sto lat dla Jubilatów 💚💜💚

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący projekt.Kolory tła jak sepia, a na nich czarno-białe zdjęcia mają specyficzny urok. Wrażenie podróży w czasie.Ślicznie wszystko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały albumik wyszedł. Kolorki pięknie wpasowane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń