grubasek

czwartek, 6 maja 2021

Organizer

 hej, hej!

Przemyślałam sobie komentarze od Was. Oczywiście macie rację. Życie scrapowe przenosi się w inne miejsca, ale....warto dokumentować na blogu swoje małe dziełka :-D i utrzymywać kontakt z tymi, którzy nie działają na fb czy instagramie.

Dziś chciałabym Wam pokazać organizer, jaki powstał po live'ie z Martą na grupie Świry Rękodzieła Inspirują. Jak nie lubię takiego mocnego różu, to te papiery wyjątkowo mi się podobają:-D(Skarbnica pomysłów). Pomysł Martusiowy od razu mnie zachwycił, ale czasu to mi sporo zeszło;-D







Jeśli Wam się spodobał, a jesteście na fb i naszej grupie, live czeka na Was!

Wrzucam  jeszcze zmiany w grafiku- po przepiśniku Uli wchodzi inny live


Zapraszam serdeczni i buziaki przesyłam!


10 komentarzy:

  1. Jakie to pomysłowe i ładne :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zaszalalas!!! Świetny jest Ewo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten organizer !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa cieszę się że tu zostajesz, szczerze mimo że jestem na FB to jakos za nim nie przepadam, jak dla mnie za dużo na raz tam sie dziej. Wolę blogi.
    A Twój organizer świetnie wyszedł, bardzo mi się podoba takie rozwiązanie. Tym bardziej że każda rękodzielniczka lubi takie różne schowki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny organizer !!! Mam nadzieję, że długo posłuży:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super ten organizer, Ewciu, Fajne papiery, nawet Big shot na nich jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetny! aż mi się te papiery spodobały:) Fajne rozwiązania na karteczki! No ja też się staram blogować, bo szkoda mi tego zostawiać. Ja nie dziwie się, że nie wyrabiasz, też tak mam. W moim organizerze mam zapisaną ogromną listę co mam zrobić haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcona Twoim gotowym zabrałam się za dokończenie mojego. Dzięki za motywację :) Widzę, że też po swojemu zrobiłaś. Świetny jest Twój organizer. Ładne te papiery, ładne kolory ... dla mnie każdy róż dobry byle nie bił po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe rozwiązania i praktyczne. Pięknie wyszedł😀

    OdpowiedzUsuń