grubasek

środa, 19 maja 2021

drugi czekoladownik

 Hejka!

Na prywatną wymiankę ateciaków dorobiłam jeszcze czekoladownik.

Jak zaczęłam składać elementy w tym "szyciowym" projekcie, od razu wiedziałam, dla kogo będzie ;-D

Czeko leci na wyzwanie na fb w grupie Cudowna paczka- bardzo fajne miejsce:-D



Stempelek mo's, papiery stamperii :-D

Jesli będziecie  mieli czas, zajrzyjcie jutro(lub pojutrze), bo będę miała dla Was zagadkę :-D

Buziaki!

PS Lidzia i Agusia- pamiętam o Was- coś się pomału koloruje:-D, w wakacje będzie na mur!

12 komentarzy:

  1. Ooooooo! Łał! Ewa, zaniemówiłam .......
    Przesłodki ten stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny czeko ) a ten pomysł z nitką bajerancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny , będzie czekolada smakować

    OdpowiedzUsuń
  4. Igła z nitką tańcowała. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest, ale on cudnie pokolorowany, też tak kcem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, ostatnio same cudowności u Ciebie!!!! Uwielbiam tego iglastego elfika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym i bez czekolady przygarnęła to cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, coś cudownego. Nawet nitka przewleczona przez uszko od igły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez to cudne !!! I ta igła z nitka.... rewelka !!!:)

    OdpowiedzUsuń