grubasek

piątek, 5 marca 2021

Zapomniałam o komentarzu do komentarzy!

 Witajcie!

Jak sam tytuł wpisu wskazuje, znowu o czymś zapomniałam;-D

Chciałabym Wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze pod projektem "Bądź sobą".

Bardzo dały mi do myślenia i nawet nie wiecie, ile mieliłam każdy z nich :-D.

Nawet brak komentarzy dał mi bardzo wiele, cisza potrafi być bardzo wymowna;-D.

Ja sobie tak lawiruję pomiędzy zwyklakami a czymś, co nie zawsze bywa zrozumiałe....Bardzo chciałabym robić rzeczy/projekty, które spodobają się każdemu. ZAPOMNIJ, Hubko! Nie da się i basta!

Gorsze jest chyba to, że nie każdy mój pomysł/praca podoba się....mnie samej;-D.

Bycie oryginałem ma swoje zalety, ale....

I właśnie w tych klimatach powstały moje ateciaki - pewnie niewielu osobom się spodobają, bo nawet moje kolorowanie, jak ostatnio usłyszałam, jest zbyt krzykliwe;-D

Temat: Moja bajka





Stempelki "Ching Chou Kuik" oraz Studio forty

Buziam- udanego weekendu!

17 komentarzy:

  1. świetne ateciaki, mnie się bardzo podobają, ja tam bym nie nazwała krzykliwym tylko energetycznym, ja takie bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze to kwestia tego ze nie wszyscy lubia żywe kolory ja tam lubie wiec mi sie podobaja Twoje prace Ewo :) ale to prawda wszystkim dogodzić sie nie da...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! I bardzo ekologiczne:)
    Ewcia, chyba nie da się zrobić pracy, która podoba się każdemu. Tak to już jest ze sztukę i taki jej przywilej - nie wszystko do każdego przemawia, ale dzięki temu każdy może znaleźć coś wyjątkowego dla siebie. Od wielu czynników to zależy - upodobań estetycznych, wrażliwości itp. - a te potrafią być tak rożne od siebie u różnych osób.
    Tak więc twórz jak Ci w duszy gra.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, mi bardzo się ten czerwony kapturek podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia, tak trzymaj! Bądź sobą w kazdej chwili, bo przyjdzie taki czas, ze prace, które nam się podobają, w końcu spodobaja się innym. Ja zawsze z wielką "zazdrością" patrzę na Twoje kolorowanie aże jest "krzuykliwe", potrzeba jest ta kolorowość właśnie teraz, gdy no nie ukrywajmy jeszcze nie do końca słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze powtarza mój dziadek- jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. Gorzej rzeczywiście jak Tobie samej się własne projekty nie podobają :) A kolorowe kolorowanki? Widocznie tak Ci w duszy gra :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzykliwe?... Raczej soczyste. Taka podświadoma tęsknota za wiosną i jej kolorami. To takie moje skromne zdanie.
    Mnie się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewka , twórz tak jak ci się podoba i co chcą zamawiający/ jeśli tacy są i oby byli/ jak choćbym chciała cię podrobić nie dam rady , nie potrafię , twoje prace w każdym razie rozpoznaję i taką masz markę - pozdrawiam cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzykliwe to są neonowe, Twoje są żywe, soczyste. Fantastyczne bajkowe ATCiaki! Twórz, nie pytaj !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te ATC zresztą jak wszystkie Twoje prace bo są takie kolorowe i zawsze pomysłowe. Żaden temat Ciebie nie zaskoczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych prac płynie mnóstwo dobrej energii, do mnie przemawiają :)
    Różne są gusta, różne upodobania jeśli chodzi o kolory więc twórz tak, jak Ci serce podpowiada.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, Twoje prace są piękne i pełne energii, ale to właśnie lubię u Ciebie i niezmiennie podziwiam. Pozdrawiam Kochana serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolorki, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbyt krzykliwe?! No chyba oszalałaś, kobieto!!! Jest przecudowne!!! I ja nadal czekam na tutorial! O!
    A co to za projekt? Nic nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga , widziałaś, ten https://hubka38.blogspot.com/2021/03/cos-nowego.html

      Usuń
  15. Super Ewuniu. Szczególnie podoba mi się ostatnia karta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń