grubasek

sobota, 27 marca 2021

Wielkanocna torebeczka

 Witajcie!

Ostatnio siedziałam nad jajostworkiem - to projekt Joanny Janickiej, który miałyśmy na grupie  mniej lub bardziej podobnie odtworzyć, dodając własną kreatywność. Jajostworek powstał, ale na razie nie musi poczekać.

Torebeczka, którą dziś pokażę, przeleżała ponad tydzień przez jajostworka, ale doczekała się wreszcie posklejania. Udało mi się odkupić po okazyjnej cenie oryginalny wykrojnik Tonic Studios, dzięki któremu można stworzyć fajne opakowanie.

Ja często kupuję na Wielkanoc czekoladowe jajka i tym razem pójdą w prezencie w specjalnej torebeczce.




Torebeczkę podporządkowałam wyzwaniu # 6 w KTM TUTAJ


pasują następujące linie: zielony-pisanki-wstążka
zielony- kwiatki- gałązka
pisanki- kwiatki- napis

Papiery Mintay, grafiki od Janet.

Mam nadzieję, że wam się podoba. Moim zdaniem wykrojnik wart swojej ceny, pod warunkiem, że dość często się go używa:-D
Buziaki!


12 komentarzy:

  1. Swietny Ewo pomysł i wykonanie a jak juz wykrojnikiem wszystko wytniesz to krótka piłka :) brawo Ty !!! Swoja droga ciekawe te wykrojniki wymyślają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ;) a obdarowany jak się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo! Cudna! Ucieszyłabym się z samej torebki :-) bez wypełniacza ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na obdarowanie słodyczami w takim pudełku. A z wykrojników można zrobić użytek sprzedając gotowe wykrojone skrapki. Sama bym chętnie parę kupiła, bo nie posiadam żadnej maszynki ani wykrojników. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Takie same czekoladki do moich małych pudełek włożyłam :) Hmmm, a bez wykrojnika się nie da? No tak, już nie będzie takie ładne ale ... można spróbować :)
    Powodzenia w wyzwaniu, pudełko-torebka jest świetne (jak ja kocham pudełka wszelakie ... robić) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pudełeczko na słodkości, ekstra na zapakowanie prezentu, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała torebusia :) mam 3 takie torebkowe wykrojniki ale sporadycznie ich używam. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka o oryginalnym kształcie ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy tworek, dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń