grubasek

wtorek, 16 marca 2021

Maluję, rysuję

 Witajcie!

Zacznę od końca!

Na fb odbywał się warsztat z rysowania cudaków- papugi i suhaka.

Uwielbiam rysować czarno-białe grafiki, więc dołączyłam do zabawy.

Moja papuga i suhak- całe we wzorkach :-D



Jeśli Wam się spodobają, jesteście na fb i chciałybyście/chcielibyście pyknąć like'a, to odsyłam do  https://www.facebook.com/mgrmors      - tam jest galeria prac:-D

Drugie to- malowanie. Ania Soprano zrobiła kolejne warsztaty z akwareli i stempli. U mnie zamiast obrazka powstał wpis do art journala. jak Wam się podoba?


Buziaki słoneczne!

12 komentarzy:

  1. Ewa rewelacyjne wszystkie prace, masz talent do malowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie talenty ukryte sa w tobie-gratuluję ci

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niesamowity ten wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, szczęka mi opadła. Jak ty pieknie rysujesz i malujesz... Wpis do journala jest ekstra!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, nie mogę wyjść z podziwu. Te zwierzaki są super (niestety nie mam fb). Akwarela zachwyca - aż chciałoby się znaleźć w centrum tego cudnego baśniowego pejzażu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zwierzaki cudaki:) Zwierzaki wpisują się jak ulał w technikę Zentangle. W wolnej chwili zajrzyj do Danusi- Denimix.pl Według mnie jest w tym mistrzynią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jako wielbicielka grafik b&w zachwycam się przede wszystkim rysunkami papugi i suhaka :))). I podobnie jak Mięta skojarzyłam je z zentanglowymi rysunkami Danusi Popowicz, lubię ten styl :).

    OdpowiedzUsuń