grubasek

sobota, 20 marca 2021

Kura- vintage?

 hej, hej!

Dziś kurka, którą w końcu skończyłam.

Totalnie nie w moim stylu, ale...podoba mi się:-D

U mnie to zawsze kolorowo i ludowo, a tu wyszedł taki trochę vintage?;-D

Próbowałąm papierów ryżowych studio 75- jakościowo są świetne, na razie nie za dużo wzorów, mam nadzieję, że firma dalej pójdzie w tym kierunku:-D.

Papierek użyłam ten: https://studio75.pl/Papier-ryzowy-do-decoupage-kwiaty-vintage-01-ST0009-Studio75-p12757.

Papiery teraz w promocji, jak coś :-D



Podrzucam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam TUTAJ



Jestem ciekawa, czy Wam się podoba! Jeżeli tu zajrzysz, proszę, zostaw komentarz:-D

Udanej soboty!

17 komentarzy:

  1. Wyjątkowa i bardzo ciekawa:) widac ze wlozylas w jej ozdobienie sporo pracy bo duzo sie na tej kurce dzieje Ewo:) wyjątkowa dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo ta kurka podoba, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kurka:) Choć znając Twoje upodobanie do nasyconych barw, to taka troszkę blada ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się baaardzo podoba :))). No cóż, kury bywają różne, może być i vintage :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! Mnie się bardzo podoba! Uwielbiam taki styl w innych dekoracjach niż lalki :)).
    Buziaki Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba. Jest taka dostojna- widać, że to dorosła kura a nie jakaś podfruwajka... hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna.lubię prace w takim stylu,gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kurka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą dekorację stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa jest Twoja kura, piękna kształtem i kolorystyką ... mnie się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wpisałaś się w paletę, dziękuję za udział w zabawie w KTM.

    OdpowiedzUsuń