grubasek

poniedziałek, 26 grudnia 2022

dopiero teraz

 Witajcie!

Specjalnie nie składałam życzeń, bo byłam przekonana, że wpadnę jeszcze na bloga! I co? I oczywiście nie zdążyłam:-( mam nadzieję, że święta przeszłym Wam szczęśliwie i radośnie, choc już dotarło do mnie info od kilku znajomych, że grypka szaleje....

Z okazji świat i z potrzeby serca powstał wpis do artjournala, mam nadzieję, że Wam się spodoba!


Ostatnio artjournal cieszy się wzięciem, dlatego nieśmiało posyłam TUTAJ

Buziam Was serdecznie i do następnego posta!


10 komentarzy:

  1. Piękny i wymowny wpis. Dzieciątko wygląda niezwykle w tej scenerii. Pierniczki na ostatnim zdjęciu same się proszą o zjedzenie ich :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już na Fb ... wspaniały wpis (jak Twoje wszystkie). Podoba się, bardzo się podoba :) Powodzenia w wyzwaniu!
    U mnie na szczęście ,,dziękować, wszyscy zdrowi,,
    Poświąteczne uściski ślę ......

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Pozdrawiam.
    Wesołych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu wszystkiego dobrego, przede wszystkim zdrowia!! U mnie już po Świętach , a grypka to nie była, ale zwykłe przeziębienie. Mam nadzieję że już za mną wychodzę z tego. ArtJurnal to nie moje bajka więc komentować nie będę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo wszystkiego dobrego od Dzieciątka Jezus na każdy dzien;) wpis super a choroby szaleją podobno, u nas póki co spokój....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis, Ewciu.
    Ja właśnie się zmagam z grypką, przez którą w ogóle nie miałam świąt.

    OdpowiedzUsuń