grubasek

piątek, 6 stycznia 2023

Coś Nowego!

 Witajcie!

Siedzę cichutko, bo co powstaje? ATC i ARTJOURNAL ;-D

Nie chce Was zanudzić, chyba lepiej już takimi hurcikami będę pokazywać!

Ale nie dziś!

Wreszcie dokończyłam LO z lajwa Marty Madej na świrach! Nie uwierzycie, ale jeszcze przed lajwem w listopadzie miałam wszystko powycinane, naszykowane, a nawet ułożone.

Brakło czasu i serca do czegokolwiek za wyjątkiem...wiadomo...;-D

Muszę w tym roku odpuścić wiele rzeczy i z róznych powodów.

Niektóre rzeczy nadrobię, bo miałam wielką na to ochotę, ale nigdy nie mogłam wyrobić w terminie.

Postaram się ruszyć z innymi formami, ale tylko z takimi, które mnie wciągną i na jakie mam ochotę.

No dobrze! oto LO z moim małym Hubisiem(teraz 14-latek w okresie buntu, więc chociaż na LO sobie popatrzę, jaki słodki ;-D)






Jeśli macie możliwość, zaglądajcie na świrki! Dziewczyny robią super lajwy! 

==========================================================

Chciałam jeszcze serdecznie podziękowac za karteczki!!!

Magdzi, Lence i Marcie- ogromna radość!!! Dziękuję!


Buziorki Kochani!


8 komentarzy:

  1. Fajny leśny klimat wyczarowałaś, Ewciu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!
    Na pewno warto zająć się pracami, które dają nam radość i zadowolenie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa to też nie moje bajka , ale popatrzeć z miłą chęcią. Rób to co lubisz i na co masz ochotę , nic na siłę to ma sprawiać przyjemność.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Te grzybki naj, naj mnie zauroczyły, ale kompozycja w całości fantastyczna! Rób to, co lubisz! Życie za krótkie, żeby jeszcze w twórczości własnej dopasowywać się do cudzych oczekiwań. Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dużo zdrowia i samych dobrych chwil w nowym roku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza , leśna praca. Wszystko pięknie pasuje do zdjęcia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jaka swietna kompozycja i jak fajnie uchwycone wspomnienia 😉 powodzenia w planach Ewo na ten rok !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i przemawiająca do mnie kompozycja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń