grubasek

piątek, 9 grudnia 2022

Prywata!

 Hej, Kochani!

U mnie zabawa w "korzonki", jeśli wiecie, co mam na myśli....

W pracy urwanie torby, sprawdziany, próbne egzaminy 8-klasistów, akademia.......

Marzą mi się robótki, ale to tak dorwę się w weekend- robię kilka rzeczy(czyli OCZYWIŚCIE atc lub artjournal) i potem pokazuję przez tydzień na instagramie. Efekt? Niektórzy nie wierzą, że nie mam czasu na nic, bo fotki na insta przecież się pojawiają;-D

Baaardzo mi żal bloga, dlatego nie odpuszczam....

Pewnie co jakiś czas zajrzę, zamieszczę jakieś pracki, choć postanowiłam, że jeśli zrobię cokolwiek innego niż atc i artjournal, to zamieszczę NA PEWNO!

A teraz chciałam Wam pokazać cudowną niespodziankę od blogowej kumpeli IZULKI- to dopiero był "seprajz"!!!


Jestem zaczarowna!!!!!!!!!! Dziękuję raz jeszcze!!!

Kochani- jeśli ktokolwiek jeszcze tu zagląda- zostawcie dobre słowo!

Buziorki!

13 komentarzy:

  1. Oczywiście, że zostawię dobre słowo :) Najpierw gratulacje (coś mi mignęło na telefonie, że Twoja cudowna praca ,,Żabi król,, wygrała). Bloga nie odpuszczaj bo ..... Twoje prace są wyjątkowe a blog z nimi to raj dla zmysłów. Niespodzianka wspaniała! Najważniejsze - zdrowia życzę :)
    Uściski ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagląda, zagląda. Choć ja też ostatnio czasu nie mam na nic. I na blogi jeszcze zaglądam, ale mało już komentuję. Super prezent dostałaś Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłada zagłada 😉 życzę sił Ewo do zmagań że szkolna codziennością a obrazki które dostałaś naprawdę cudne!!! 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja zaglądam. A dary od Izabelki cudne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. W "korzonki" bawić się nie lubię, ale dwa, trzy razy w roku jestem zmuszona:(
    Ewuś, zaglądam i tęsknię okrutnie. Oprócz bloga, nie ma mnie w sieci... więc raczej nie wiem, co się dzieje.
    To drobiazg, jak pisałam. Jedyne moje ateciaki. Więcej nie będzie - nie lubię takich maleństw robić, bo moja wyobraźnia na tak małych powierzchniach nie działa. To chyba po mieszkaniu przez wiele lat w kawalerce. Potrzebuję przestrzeni:P
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu zaglądam na Insta nie !! Jakoś nie mogę się do niego przekonać. Niespodzianka od Izy udana . nie robię ani ATC ani wpisów do AJ. to i nie mam co pokazywać.
    Pozdrawiam i wpadaj tu od czasu do czasu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że zaglądam. Zdrowiej i nie daj się zwariować w nawale pracy. Niespodzianka cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam na bloga, na insta mi czasem coś mignie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam :-). Fajne upominki do Ciebie dotarły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna aniołowa niespodzianka! buziaki Ewuniu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokazuj i nie opuszczaj tego blogowego świata. Jesteś inspiracją dla mnie i pocieszeniem gdy patrzę na te Twoje wytworki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Izunia na każdym blogu :) zachwycaja jej prace :) też dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana nie odpuszczaj bo ja tak zrobiłam odpuściłam na dwa lata i nie umiem sie znowu zdyscyplinować. Fajne upominki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń