grubasek

środa, 27 lipca 2022

Urodziny Klubu Twórczych Mam :-D

 Witajcie!

Niedawno urodzinki bloga świętował Klub Twórczych Mam. Rzadko biorę udział w tego typu rozdawajkach, ale ta stronka jest dla mnie podróżą sentymentalną. To jeden z pierwszych blogów, na który zaglądałam rozpoczynając swoją przygodę z ....biżuterią;-D. Jednocześnie byłam też mamą małego a potem małych szkrabów, a pomysłów dla dzieci na tej stronie nie brakowało!


Dlatego życzę całej ekipie mnóstwo radości z dalszego tworzenia tej strony i wspaniałych inspiracji dla mam i nie tylko!

Zabawa urodzinowa jest TUTAJ- zajrzyjcie koniecznie!


Napiszcie mi w komentarzu, czy znacię tę stronkę:-D
Buziam!


1 komentarz:

  1. Taa, pomysłów mają niestworzoną ilość. Zaglądam często i się inspiruje. To też jeden z moich pierwszych odwiedzanych blogów. Chociaż ja dopiero od dwóch lat mam przyjemność odwiedzać dziewczyny. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń